Jumaat, 30 September 2011

Selamat pagi 30 september 2011

Ramai tak datang kelas pagi. Ngeeee

Selamat pagi dan selamat pagi. Hari ni dah masuk hari jumaat dan esok pula dah cuti hujung minggu. Syoknya dapat cuti 2 hari setelah pergi kelas selama 5 hari. Boleh la tenangkan minda dan bersantai sementara dalam masa 2 hari ni. Kelas aku pun akan tamat pada pukul 12 tengah hari. Yaahuu kelas habis. Yaahuu

Pergh kalau kelas habis dan nak cuti tu bukan main gembira dan eksaited lagi. Kalau pergi kelas malas nak mampos. He he tu bagi diri aku la. Tapi ada je yang rajin pergi kelas dan datang dengan awal. Haih bila la aku nak jadi pelajar yang rajin ni. Asyik jadi pelajar malas je. Hu hu. Ok dah sembang pasal cuti dan kelas, kita tukar topik lain pula ye.

Oh bola dot com dah 90% siap dan rasanya hari ini google dah siap index dalam sistem mereka kot. Semalam masa aku try google oh bola tiada result pun yang keluar. Fuh fuh semoga petang ini dah ada disenaraikan. Aku ingat nak share blog oh bola dot com tu dengan jiran aku, sergeant keroro tu. Dia buat dalam bahasa inggeris, aku buat dalam bahasa melayu. Ha ha habis campur aduk dalam 1 blog tu.

P/s : alamak lec da masuk.

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
5 Comments

5 ulasan:

Cik Asma BLuppy berkata...

amboi... sempat lagi update dlm clas.

Cik Kasih berkata...

freaky ni..mana2pon boleh update..huhu

rara pinkmafia berkata...

hmmm tulah.knp pelajar mls nk g kelas.tp kalau cuti.lajuuuu je.

Bui Junaidi berkata...

byk nya student ponteng..

Bigdaddyz berkata...

wah semakin maju nampak tambah oh bola .com

 
Related Posts with Thumbnails