Khamis, 15 September 2011

Selamat Pagi 15 September 2011

Selamat pagi 15 September 2011 bersamaan dengan hari Khamis. Esok dah masuk jumaat dan sudah hampir seminggu aku berada di Kampus. Bosan ? Takde la bosan sangat kerana kawan-kawan masih ada. Best ? Setakat ni Alhamdulillah masih lagi best kerana kelas pun tidak berapa nak serius.

Oh ya semalam juga telah bermula Majlis Pembukaan Pesta Konvo Universiti Malaysia Perlis yang diadakan bertempat di dataran Kangar. Aku masih tak berkesempatan nak pergi semalam kerana sangat sibuk dan tiada mood untuk mengunjungi tempat yang ramai orang.


Pesta Konvo akan berlangsung selama 1 minggu dan sepanjang berlangsungnya pesta konvo, pelbagai aktiviti akan dijalankan. Kalau nak tahu aktiviti dengan lebih lanjut, boleh la datang sendiri ke tapak pesta konvo UniMAP.

Ok sudah cakap pasal Pesta Konvo. Nanti kalau aku pergi ke sana, aku akan upload beberapa gambar menggambarkan situasi yang meriah di tapak pesta konvo. Hari ni kelas bermula pukul 9 pagi dan habis pukul 12 tengah hari. 3 jam je kelas dan rasanya sangat tenang dan gembira.

Assignment masih tak ada cuma ada 1 kerja programming je. Sepatutnya hari ni sangat sibuk tapi masih banyak kelas dibatalkan kerana makmal masih tidak ada pada minggu pertama ni. Minggu depan, hari khamis pasti aku sibuk gila. =_=

p/s : Nanti aku update lagi ye.... :)
Comments
8 Comments

8 ulasan:

Ummi_R❀salici❀us berkata...

selamat pagi :D
nti nk tgk gambar tuu !

syrupmasin berkata...

haha..aku minggu nih bnyak ponteng :D

ANISA berkata...

sama la pack...bkn pack dgn kelas...tapi event...apa2 pun seronok

Cik Sara berkata...

Selamat pagi!

Selamat berpesta~
dan selamat berkonvokesyen kepada yang terlibat..

UNIMAP antara yang terawal..
U lain, minggu depan..yay!

aimie amalina berkata...

weeeee
selmt pagiiiii!
weee

konvo?
waaa

daku juge bakal ke konvo...hehheheh
stdy stdy stdy..kikiki

anamizu berkata...

morning daus!
slmt membizikan diri..hehe

fatin syahirah :) berkata...

wuhuuu. lama lama nanti mesti berlambak kan assignment ? goodluck. haha

Luqeem™ berkata...

programming aku bru blajar sikit je..huhu

khamis aku pack gak..ada 4 klas, 4 subj..haha

 
Related Posts with Thumbnails