Sabtu, 3 September 2011

Selamat Mendaftar Kepada Pelajar Baru

Selamat mendaftar.. Yeaaayy selamat mendaftar kepada pelajar baru terutama sekali pelajar yang akan memasuki kursus pengajian Sarjana Muda sesi 2011 / 2012 di IPTA dan IPTS seluruh negara. Eh tapi bila daftar sebenarnya ? Hari sabtu ke hari ahad ? Ahh lantak la hari apa pun. Yang penting aku daftar pada minggu hadapan.

Minggu depan dah daftar masuk untuk semester baru. Adusss baju dan kelengkapan lain pun aku masih tak berkemas. Baju-baju dan seluar habis hilang dalam rumah sejak cuti. Peralatan lain tak tahu la pergi ke mana dah macam baldi dan penyidai baju tu semua..

Ok ok lupakan pasal aku sekejap kerana aku masih ada masa seminggu je lagi kat rumah. Dalam masa seminggu ni kalau boleh aku nak enjoy dengan sepuas hati kat rumah. Maksud aku enjoy tu adalah dengan makan masakan mak, pergi jalan2 ke bandar, makan segala apa yang ada di daerah Besut ni dan mandi pantai.

Adesss banyak pula cakap pasal makanan. Kalau macam ni la perancangan seminggu terakhir di rumah, memang semakin bertambah gemuk la jawabnya sebab asyik makan tak berhenti. Gemok dan juga Gemok. Itu lah aku.. sekian.

p/s : Blog Mencapap updated...


Comments
6 Comments

6 ulasan:

ainondreamergirl♥ berkata...

sy dftr sunday. hehehe (:

Ezad Skytech berkata...

enjoy la masa seminggu kat rumah ni...nanti nak tunggu cuti lama lagi...heee~

faridah nazurah berkata...

selamat berenjoy!hehehehe makan je banyak2. gemok tak gemok blakang kira

sergeant keroro berkata...

hehe, dah ada iklan :P

Freaky berkata...

keroro. ko nampak iklan text link ye ? hahaha

azeelia azman berkata...

sy daftar rabu nehh ^^

 
Related Posts with Thumbnails