Sabtu, 10 September 2011

Selamat Kembali ke UniMAP Perlis

Akhirnya... akhirnya... aku dah selamat mendaftar masuk ke kolej kediaman UniMAP seperti yang tahun lepas punya. Kali ni housemate semua dah tukar habis dan hanya roomate sahaja yang masih kekal. Roomate aku merupakan kawan sekelas aku. Senang sikit nak kejut aku bangun pagi sebab ada kawan sekelas. ha ha kalau dia tak jaga, dengan aku sekali tak jaga. LOL

Family pulak tak balik hari ni. Mereka stay kat Perlis ni untuk 1 malam lagi kerana nak berehat lama sikit di Perlis. Esok pagi baru family aku bertolak balik ke Besut. Sekarang aku duk seorang diri kat rumah. Housemate macam ramai yang masih tak datang lagi dan roomate aku dah pulang ke Alor Star sebab rumah dia sangat dekat je dengan UniMAP ni.
Aahh bosan la blog cakap UniMAP je. Aku nak tulis pun rasa sangat bosan dan tak berselera. Nanti jap lagi aku fikir idea nak update post pasal apa. Buat masa ni memang takde idea tapi harap2 lepas blogwalking akan datang la idea tu masuk dalam kepala otak aku ni.

p/s : Korang nak aku update pasal ape ? =_=
Comments
17 Comments

17 ulasan:

Lia Irdelia berkata...

selamat menjadi student semula.. hehe

hasyikin ismail berkata...

sama la kita..
gudbye peneng...
hai kuantan :(...
cuti xcukup lorrrr

Wanz Mejuez berkata...

Habis la.. otak penuh dengan assignment.. ahaha

gudluck!

<- aku da abis belajar dah.. nak smbung lagi tahun depan..

Syazwan Che Deraman berkata...

goodluck bro.
belajar rajin rajin.
dah ada tanggung jawab yang lebih utama la nanti sebagai pelajar.
sebelum ni hanya fokuskan blog je kan.
hehehe.
goodluck!

mas saari berkata...

selamat menempuhi semestar baru!
belajar rajin2 ye..

mizmarmalade berkata...

Selamat Kembali ke kampus! Slmt maju jaya.. hehe :)

Zul Fattah berkata...

haha.. best r ko.. Oh duk kolej mano?

GaRy™ berkata...

balik la wahai senior... dah lama sangat cuti tuh,.. hihihi~..

Luqeem™ berkata...

klu ko dtg semalam bleh aku ajak ko gi makan kt k.perlis..hehe

SoLy SoLicious berkata...

keroro nak usha junior baru... freaky tanak ke?? ahhaahaha

Rtp Farra Arisha berkata...

study hard, work smart!! :)
selamat belajar and all the best..

Saiazuan berkata...

laaaaaaa ko unimap ke? aku uitm arau kot.. mai umah kat tmn sri wang

Lea IsNaw! berkata...

selamat memerah otak blaja

*ayat jeles*

huhuh

NadiRah berkata...

kimsalam kat gary..huhu

cayob berkata...

post mengenai aweks...ala hai....Ini malam...post ku tentang perempuan je....abislah korang (perempuan)

Ezad Skytech berkata...

selamat kembali ke UniMAP bro..hee~

aimie amalina berkata...

weeee
welcome back to UNIMAP
heee
amik cos ape freaky
kite dulu byk member masuk sane..ntah2 senior kamu..hehehe

 
Related Posts with Thumbnails