Sabtu, 24 September 2011

Sangat Bosan Dol

Petang sabtu. Bosan ? Takde la bosan sangat cuma tak tahu nak buat apa. Kawan aku dalam rumah ramai yang tidur sepanjang hari. Bangun cuma untuk makan dan solat lepas tu sambung tidur balik. Oh syok gila cuti hujung minggu kan ? Hanya menghabiskan masa dengan berehat dan tidur je.

Nak pergi berjalan ? Hurrmm malas la. Duk dalam rumah lagi best. Kawan aku yang seorang lagi dari semalam duk layan movie. Aku nak tengok movie pun dah tak tahu nak tengok cerita apa. Stok movie memang banyak sampai wujud beberapa server sharing tapi mood untuk tengok tu tak ada.

Lepas tu petang ni pun aku rasa Penulis Senja pun sedang bosan jugak. Sebab dia asyik duk bagi aku puisi dan pantun je kat chat box facebook aku. Aduyaaiii siang hari dan petang macam ni pun kau nak berpuisi ke ? AKu langsung tak ada mood nak lawan puisi dan pantun ko tu. ha ha ha.


Tu dia puisi yang dihantar oleh Penulis Senja. Nak balas apa pun aku tak tahu sebab aku ni bukan budak sastera. Lain la kalau penulis senja ajak pergi usha awek ok jugak. :P

p/s : Nak buat apa ? Hurrmmm

Comments
8 Comments

8 ulasan:

Cik Kasih berkata...

ahaha..knp ps jadik mcm tu?

Bro ahmad berkata...

dalam hati ada taman..kenapa dia ehh..angau bercinta kot dia hahaaa..tapi best jugak dia punya puisi..cuma salah tempat je..betul

Panggil Aku Han berkata...

memang sangat bosan la dol...

memang sangat bosan la dol...

memang sangat bosan la dol...

Ahmad Haziq Azlan berkata...

jom meronggeng kat cmart!!!!!!!!!

kiz berkata...

betulah..memang tengah bosan juga..

Zul Fattah berkata...

relex Oh.. biar kawe balas ko demo.. guano ??

rindu cuma dibir, tidak dijiwa..
senyum mengukir kata, tidak berasa lega,
jiwa yg parah, tak akan rasa akan cinta,
hanya.. hanya.. yg mampu mengubat ialag DIA..

RepublicAku berkata...

buat bodod je la dol...keh3

PeRmAtA bIrU berkata...

hahha.. cuti tanpa aktiviti memang bosan...

 
Related Posts with Thumbnails