Ahad, 11 September 2011

Sabar Ye Blog. Nanti Aku Update

Hari ni aku mungkin sibuk sikit kerana ada beberapa perkara yang perlu dilakukan antarnya adalah membeli barang-barang keperluan seperti sabun, ubat gigi, snek ringan dan banyak benda lagi untuk kegunaan sepanjang semester ni.

Jadi bila aku sibuk, sudah tentu la akan kurang sikit update blog. Tapi malam nanti akan aktif balik kerana pada waktu malam biasanya aku tak sibuk dan banyak masa yang terluang. Kalau diikutkan hati, memang aku nak update juga guna telefon tapi telefon aku sekarang tengah gila.

Gila macam mana telefon aku tu, tak payah la nak cerita kat sini. Kang ada yang gelak sebab aku pakai henpon yang tunggu masa nak rosak je. Erkkk sebenarnya memang dah boleh dianggap rosak pun kerana banyak benda tak berfungsi dah.

Lepas tu blog Mencapap aku pun terpaksa kurang update kerana aku tertinggal charger bateri kamera digital kat rumah. Bila bateri tak ada maknanya memang tak dapat snap la dan tidak dapat juga aku nak update blog mencapap tu. Demn !! macam mana la aku boleh tertinggal charger.


p/s : Oh henfon ku, kenapa kau nak rosak.. wuuu wuuu =_=
Comments
10 Comments

10 ulasan:

kiz berkata...

sabo je laa..idup mesti trus.

NMH berkata...

snek ringan paling penting kan..haha

mas saari berkata...

takpe, dahulu yg penting dulu!
update kemudian pun takpe..

Luqeem™ berkata...

takpe bro, tnggu duit innity ckup bli la enfon baru..bru rasa nikmat nk berblog..haha.

Shaherah berkata...

ade je brg nk tinggalkan..

aimie amalina berkata...

haaa
ni mesti ade kes dok pegang2 nfon baru kat kedai ni..ye majuk ah..hehe..cepat pujuk!hehehe

Hanis Atikah berkata...

hehehe.. dugaan tu..

Ezad Skytech berkata...

sabar je la freaky..aq pon pernah juga macam tu..da sampai destinasi baru teringat ada benda yang tertinggal..

Paris Hilton (M) berkata...

kahkah hp sya dh rongak,
sudi bg sgs2 tak??keke

[sutera kasih] berkata...

ohh jumpa malam karang hehe

 
Related Posts with Thumbnails