Selasa, 6 September 2011

Perancangan Baru Untuk Firdaus Life

Memandangkan aku akan sibuk sikit apabila balik ke UniMAP, Perlis pada Jumaat ni, jadi aku terpaksa hentikan Segmen yang selalu aku buat iaitu Seminggu 100 Follower. Yeeaayy dah tak ada segmen. Tapi bila segmen dah tak ada, aku cadang nak buat :

Give Away Top 10 Referring Url Setiap Minggu

Kenapa setiap minggu. Kerana hujung minggu aku free sikit jadi boleh la masukkan hadiah ke dalam sampul surat untuk diberi kepada top 10 url yang tertinggi masuk ke blog Firdaus Life ni.

Macam GILA pula kan setiap minggu aku akan buat Give Away ? Tapi apa aku kesah. Ni cara aku hargai pengunjung yang datang ke blog ni. Segmen dah cuba, sekarang giliran Give Away pulak. Akan datang ........ ???

Malam ni akan tahu siapa penerima 10 hadiah untuk 10 blog bertuah yang ada dalam list Top 10 Referring Url. Hooyeahh tak sabar nak bagi hadiah kepada mereka semua. Away shoping hadiah.

p/s : Hadiah kecik je supaya muat dalam sampul surat. hahaha


Comments
17 Comments

17 ulasan:

aimie amalina berkata...

waaaaa
berubh mengikot kesesuaian ye
heee
nak join ah nnti!

Freaky berkata...

erk ni bukan join macam segmen, siapa yang masuk dalam list top 10 referral seminggu tu yang akan dapat

faridah nazurah berkata...

bermesra sambil beramal ye? bagus2. good luck eh :)

diana berkata...

walaupun akak tak de dalam senarai
tapi tolong selit2 sampul untuk akak sekali ye...
hahahaah

kotak bulat berkata...

menarik..menarik ni.. ramai lah kejar2 nk jd top 10 nti.. :)

zieyzain berkata...

nice!,..keep it up~

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaa .. selit sikit untuk Tia ye . lebih kecik takpe . hahaaa :D

SoLy SoLicious berkata...

nak jugak....teheeee

ANISA berkata...

kena consistent rajin la ni...keep it up!!

Heidi Shafiq berkata...

ade hadiah kereta myvi tak?

hira berkata...

ehem ehem. macam masyuk je. eh, saya terpilih ke? macam tak je. hoho. agak sedih di situ ~____~

kiz berkata...

belajar rajin2...haha

Ezad Skytech berkata...

haa...sape la yg dalam top 10 tu...tahniah ye..

*tiba2 je..haha~

[sutera kasih] berkata...

hehe...wish me luck..tetibe jgk :P

Luqeem™ berkata...

susah nak menang..haha

NadiRah berkata...

gune ifrme aci x??? hehehhee

Diana @ bilakukatacinta berkata...

hoyehhh..daku mesti takdak dlm senarai

 
Related Posts with Thumbnails