Jumaat, 16 September 2011

Penulis Senja Demam Puisi Pulak

Dari malam sampai ke pagi asyik berpuisi jiwang je. Silap hari bulan dari pagi sampai ke malam pun masih lagi berpuisi. Haiihh tak tahu la apa kena dengan mamat ni seorang. Mungkin sudah kena demam puisi kot. Sebelum tak pernah jadi macam ni lagi sampai berjam-jam dengan puisi.

Tak cukup wall di facebook, dia chat dengan aku pasal puisi pulak. Aduyaii kes parah ni sampai chat dengan aku pun berpuisi. Serius rasa sangat pelik bila ada orang puisi jiwang dengan aku. ha ha ha

Fuuhhh dasyat gila habaq hang ayat puisi yang Penulis Senja bagi kat aku. Mahu pengsan bila aku membacanya. Nasib baik aku tak pengsan terus lepas baca tadi. Kalau pengsan terus memang tak sedar diri sampai 1 hari la jawabnya.

p/s : Sudah-sudah la berpuisi tu wahai Penulis Senja. Update blog lagi bagus. hahaha
Comments
9 Comments

9 ulasan:

Umie Artoqiemie berkata...

mak ai.. ape reaksi hang bila baca? haha

Lia Irdelia berkata...

kira update blog lah tu kan??. heheh

Saiazuan berkata...

haha dah demam mamat tu

SoLy SoLicious berkata...

hahaha..pengsan...

aimie amalina berkata...

hahahahahaha
kalahhhh pemuisi tegar niiii

Luqeem™ berkata...

haha..di luahkan feeling kat ko ke?..hbat!..

Cik Siti Aziz berkata...

dulu cik slalu bace puisi dkt blog die tp skrg blog ps dh kurang dh..

[sutera kasih] berkata...

ps tu pandai berpuisi kan..

peNulis SeNjA berkata...

hahahaa lobe you :p

 
Related Posts with Thumbnails