Rabu, 21 September 2011

Oh sekolah. Menulis dengan geram

Semester ni aku kembali gunakan buku latihan seperti di zaman sekolah. Sem yang lepas pakai exam pad yang sehelai-sehelai tu dan bila masuk minggu belajar, habis semua berterabur dan banyak nota yang hilang. Diharapkan dengan menggunakan buku latihan ni, aku dapat rujuk dengan baik apabila tibanya minggu belajar. Looser kan aku ? Lol

Ok habis sembang pasal study dan kelas aku pun akan tamat pukul 2 untuk hari ni. Lepas tu boleh santai jap. Cakap pasal sekolah tadi, aku ingat lagi betapa aku tak suka dulu pergi sekolah kerana setiap hari kena pergi pukul 8 pagi dan cikgu pulak masuk tiap masa. Balik sekolah terus penat dan rasa nak tidur. Kalau duk asrama lagi tak dapat tidur sebab petang tu ada kelas petang atau sesi pembelajaran jugak. Gggrr sangat tension je..

Tapi dalam tension pun ada juga yang sweet mengenai zaman sekolah terutama sekali mengenai hubungan berkawan. Aku percaya ramai orang jumpa kawan baik semasa di zaman sekolah berbanding di ipta atau kolej. Kenapa ? Yang tu aku pun tiada jawapan kerana itulah kemanisan yang terdapat di alam persekolahan.

Sebenarnya aku sangat tension kerana terpaksa taip 2 kali. Yang tadi dah taip panjang lepas tu lupa nak save. Rasa geram dan cendol gila bila dah taip panjang tapi lupa nak save. Terpaksa la aku menaip dalam geram. Sangat looser kan ? Ok la mahu sambung kelas pula. Tadi rehat sekejap beberapa minit dan aku ambil masa tu untuk menaip.

P/s : keroro dah upadate blog dia. Lalala welkam back.

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
7 Comments

7 ulasan:

mas saari berkata...

seronok tengok orang belajar...teringin pulak akak nak sambung belajar!

FaKArePa!n berkata...

lor.. apsal boleh hilang semua.. ter auto shutdown ke bro ??

Anyyss Shuhaimi berkata...

gua guna buku sekolah adik gua kot!

aimie amalina berkata...

ooohhh alam sekolah kat asrama
sgtttt la tension
tapi bes
hahhaa
cam ne tu
kikikiki

CIK PARO! berkata...

gne buku tulis lagi bagus sbnrnye..tak berterabur.Tapi, kalo hlang, hlgla semua..hehehhe

Ezad Skytech berkata...

dua2 aq pernah guna..buku pernah..kertas sehelai2 pon pernah..haha~

diana berkata...

tak seronok la zaman sekolah dulu..
kena bangun awal dan balik umah lambat.
letih..

hhahaha

 
Related Posts with Thumbnails