Sabtu, 17 September 2011

Oh Follower Follower Follower Blog

Sudah 3 hari berlalu tapi kalian masih tidak bertambah mencukup 1500+ . Hari tu sudah sampai ke 1499, kemudian berkurang 1 menjadi 1498. Hari ni bertambah kembali menjadi 1499. Oh bilakah akan mencecah angka yang lebih besar yang begitu lumayan sekali bila dilihat ?

Ranking sudah stabil, trafik pun sudah stabil. Income ? Ehem stabil la juga walaupun sedikit goyang bulan ni tapi Follower masih tidak bertambah. Adakah penulisan di blog ini masih di tahap kanak-kanak sehinggakan tiada siapa yang mahu mengikuti perkembangan blog aku ini ?

Yer memang aku akui penulisan di blog ni masih di tahap yang tidak matang. Banyak yang ditulis dalam ini adalah mengenai peribadi dan mengarut merapu meraban berbanding santapan pembaca tapi.... tapi... blog orang lain pun ada juga yang tulis peribadi dan follower mereka sangat ramai.


Apa kejadahnya semua ini Firdaus ? he he he aku dah tak nak peduli lagi pasal trafik, ranking, seo, income dan lain-lain. Semua itu sudah aku dapat dan cukup berpuas hati serta bersyukur dengan apa yang ada sekarang. Tapi hanya jumlah follower je yang aku masih kurang puas hati.

Amboi tidak bersyukur betul kau yer Firdaus ? Isskk jangan la cakap macam tu. Aku pun ada nafsu, ada hati, ada perasaan, ada rasa nakkan sesuatu dan apa yang aku nak sekarang adalah pertambahan jumlah Follower. Iskkk bertambahlah kau wahai follower yang aku sayang...

p/s : Hari tu buat post macam ni dapat 3 follower. ha ha ha :P
Comments
23 Comments

23 ulasan:

zieyzain berkata...

jap lagi mesti ada org cukupkan 1500..ehe=)

emy|farid berkata...

hasil penulisan tak kisah kot mcmana sekalipun, asalkan tersendiri n menarik, layannn
fuhh, btmbh la follower mu duhai firdaus, haha

mas saari berkata...

takpe..slow2 dik!
lama2 nanti pasti cecah 2000!

Run Away berkata...

wah...dah byk kan...;d

Syazwan Che Deraman berkata...

hehhe.
malam ni bertambah la..

ieyza afieyna berkata...

nak undo follow la .. hehe..
bgi jadi 1498..huhu

gurau je..

msti ade yg unfollow tu kalau x knpe berkurg kn.. sabar k.. t ada la yg follower.

sape follower ke 1500 tu firdaus kene la bgi something.. haha

* :P

RAIZAN berkata...

Hehe..kalau boleh follow banyak2 kali, lame da aku follow kau banyak2 kali. hehe! =D

kiz berkata...

adeh..aku leh follow kau..tapi aku terpaksa ler unfollow dulu...tapi hasilnya pi mai pi mai tang tu gak..haha..sabar je lah firdaus..ada rezeki bertambah le tu..

aimie amalina berkata...

hahahahhaha
tu yg buat lagi sekali tu
kikiki

Eera Shera berkata...

sy la 1499 tu..haha :D

syukur la tu..drpd sy punye blog..haha..sehari pun lum tentu nk dpt 10 polower..hihi

Ini Kisah Tia berkata...

betul tu freaky . macam slow je angka follower nak naik .. apakah?

[sutera kasih] berkata...

merapu tak merapu, best jgk baca sbb dpt tau pglmn hidup org lain :)

perasan jgk follower awk kejap hilang satu kejap tambah satu..tp xpa, anggap tu satu suntikan semangat berblogging..cayokkk freaky hehe

Nini Hartini berkata...

hehehe..ajaib sungguh ye tak capai2 1500?.. pasni kalau capai, bagi hadiah kt org trsebut ye. hehehe

Lia Irdelia berkata...

X lama lagi, naiklah tu.. :)

IZYAN KAHER berkata...

maube you should buat one entry khas for the 1500 follower kowt :))

kalau 1500 achieved, memg JACKPOT!

http://supersapienstory.blogspot.com/2011/09/kerakyatan-malaysia-kepada-warga.html

Anyyss Shuhaimi berkata...

gua punya pos lagi mengarut..hmmm

iMBobo berkata...

myb skrg ni ramai yg tak aktif kot, nnt cukuplah 1500 tu :)

Panggil Aku Han berkata...

hahah..blog aq pun sorg dh unfollow..haihh...tu baru brape minggu xupdate..

IMANSHAH berkata...

boleh follow dua kali?? huhu

Cik Siti Aziz berkata...

sy dtg ckupkan komen..hihi

sobri yaacob berkata...

x pe mesti nanti ckup lagi satu.. skrg tgah tngok pun 1449..lg satu lg..he..he

FaKArePa!n berkata...

meh sini nak tambah follower.. tapi kalau dah follow dah sblum ni.. memang x bertambah la follower tu.. hihi

Ezad Skytech berkata...

haha..kan da tambah tu..(^^,)

 
Related Posts with Thumbnails