Rabu, 21 September 2011

Next Top Female Blogger 2011 ?


Sebenarnya dah lama aku nampak gambar diatas di beberapa buah blog dan aku tertanya-tanya apa benda tu sebenarnya. Nak klik rasa malas jadi aku buat tidak peduli je pada gambar tu. Hari ni apabila membaca post di blog Namee Roslan baru aku tahu bahawa ada contest untuk Malaysia's Next Top Female Blogger yang dianjurkan oleh Sandra Azwan.

Setelah godek dan baca post di blog Sandra Azwan, aku rasa sangat menarik pula contest yang dibuat tu. Hurrmm pencarian next top female blogger tu. Bunyi agak WOW !! Bagaimana top female blogger ini dipilih aku tak berapa tahu. Mungkin ada undian yang perlu dijalankan ataupun kena impress Sandra Azwan dengan jawapan yang agak kencang.


Apa pun dengar cerita List 30 Female Top Blogger itu akan keluar pada minggu ini dan aku pun tiba-tiba je excited untuk tahu siapakah 30 blogger perempuan yang top dipilih. Ehhhh lupa nak ucap tahniah juga kepada Namee Roslan kerana telah pun terpilih dalam list 30. Feewwwiiittt female top blogger tu.

Dup Dap Dup Dap siapakah lagi 28 yang akan masuk dalam senarai female top blogger ? Huhh dengan aku sendiri pun turut teruja nak tahu. Jadi sama-sama la kita nantikan pada minggu ini. 

p/s : Kenapa aku sibuk ambil tahu pasal ni ? :P
Comments
14 Comments

14 ulasan:

SoLy SoLicious berkata...

x msuk pn..hohohhoho

Bell berkata...

untonglah...aku tak join kot..lalala

Anyyss Shuhaimi berkata...

gua tak berminat! haha!

Ezad Skytech berkata...

ko yang teruja lebih ni freaky...hee~

Bro ahmad berkata...

tak paham macam mana cara pengundian dia..ikut komen ke undi..tiada penerangan...tahniah namee roslan..ikut kegelemeran ke? ikut rank?

Bro ahmad berkata...

lupa pulak..lelaki takde ke?

mas saari berkata...

namee memang layak...blog dia best!

sergeant keroro berkata...

aku tak termasuk ke?

Wanz Mejuez berkata...

mungkin aku juara nya nnti.. hehemungkin aku juara nya nnti.. hehe

sue perbs.. berkata...

oh ade ye contest mcm tu.. hehe.. tk layak la nk join

ADEEYA berkata...

Haha excited plak freaky ni nk tauu :P

zieyzain berkata...

haha~ para newbie telan air liur je laa,..tahniah buat para finalist..nak gak tgok2 mereka, ehehe=)

[sutera kasih] berkata...

Namee Roslan patut tercalon sbb penulisan dia bagus :)

SANDRA AZWAN berkata...

Thanks for sharing this..;-)

 
Related Posts with Thumbnails