Khamis, 22 September 2011

Meraba dalam kegelapan

Gambar tiada kena mengena dengan post.

Tengah malam ni terpaksa pula aku update blog melalui telefon kerana rumah kolej kediaman aku sedang black out. Rasa sangat fail bila hanya beberapa rumah saja yang black out sedangkan kedai makan disebelah rumah aku ni elok saja tiada lampu yang padam. Haih kalau malam ni tade elektrik, memang tak tidur la jawabnya akibat banyak nyamuk dan panas.

Apa pun yang berlaku kena la aku bawak bersabar. Harap2 elektrik cepat pulih dalam masa yang terdekat ni. Lupakan pasal black out ni kerana aku asyik kena gigit dengan nyamuk je sekarang. Wahai nyamuk pergi la kat orang lain jugak. Kesian kat aku tau. Syuh syuh.

Eh eh tibe2 dah ada kembali elektrik. Yaahuuu boleh la tidur dengan aman malam ni tanpa gangguan nyamuk dan panas. Laptop jap lagi la buka. Malas nak online guna laptop. Guna fon juga best dan boleh dibawa kemana saja. Tapi yang tak bestnya adalah skrin fon sangat kecik dan tak puas guna kalau online. Setakat nak update blog tu boleh la. Nak blogwalking guna fon memang jenuh la jawabnya.

P/s : habis spoil mod blogging gara-gara black out tadi.


Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
10 Comments

10 ulasan:

Panggil Aku Han berkata...

hohoh..sabor jela...

Ezad Skytech berkata...

malam2 blackout ni mmg spoilkan mood...haha~

kjaharun berkata...

ohh kene raba ngn nyamuk..

hahaha :)

Eera Shera berkata...

blackout pun ttp smgt berblog..haha

cik aisha berkata...

mujur sekejap je blackoutnye...kalau x jadi penderma darah la..;p

[sutera kasih] berkata...

kat sini pun black out tadi tapi petang la..huhu

kiz berkata...

jgn salah raba sudah..

SoLy SoLicious berkata...

nsib bek hp ade btry kn..kalo btry mati, haish...jem sgguh

PeRmAtA bIrU berkata...

nyamuk tu suka orang yang x suka dia... hahhaha... hurm... selamat dah ada letrikkan??? kalo x kenyang la nyamuk2 tu..:)

sergeant keroro berkata...

sabor jela, hehe XD

 
Related Posts with Thumbnails