Rabu, 21 September 2011

Make Over Blog Tapi Tak Pandai

Huurrmm aku dah mula rasa bosan tengok rupa blog yang tak berubah ini. Dah simple dan style bagi aku cuma rasa bosan sebab asyik warna dan rupa macam ni je. Jadi aku pun apa lagi terus godek-godek template dan ubah mana yang patut. Mungkin aku patut tukar tema warna blog ni menjadi lebih garang. Hasilnya seperti dalam gambar di bawah :


Macam mana ? Merah menyala oh jantungku, degup pantas berlalu. Ada orang kata kalau rupa merah ni nampak semakin garang... Ada yang kata merah ni tak sesuai dengan blog aku ni. Ada yang tak suka. hurrmm macam mana ni ? Nak tukar kepada merah atau kekalkan yang sedia seperti sekarang ni ?

Last sekali hanya tukar header je tapi header yang aku baru tukar ni pun nampak sangat poyo je. Adusss bila datang bab make over blog memang aku bengong sikit sebab susah nak kena dengan taste. Kena buat betul-betul dan pastikan semuanya elok baru la puas hati. Kalau tak puas hati, kena make over balik.

p/s : Merah ok tak ?

Comments
16 Comments

16 ulasan:

faridah nazurah berkata...

auuwwww~merahnya mak..hehe merah tu menawan..


merah sgt lah..

Ezad Skytech berkata...

memang nampak garang sangat warnanya freaky...cuba ko try letak background hitam...lain semua merah macam kat gambar tu..OK tak..

Panggil Aku Han berkata...

merah sgt la...yg ni pn ok pe..huhu

Bro ahmad berkata...

merah dah buat..dulu, cuba colour kuning pulak. kalah 2-0 dengan jepun

RepublicAku berkata...

merah pun ok jugak jarang2 jumpa blog kaler merah kaw2...

kizmyself berkata...

try pink laa..auw sikit..huhuhu

fiqah berkata...

cantik merah..nmpak brani..

Luqeem™ berkata...

pink ke? haha.

klu background nk merah ok. tapi yang dalaman tu buat style biru..ok la..

takpun letak kaler grey..

memang smart..

peNulis SeNjA berkata...

kaler merah macam ben ashari .. hahahah

zahidah seran berkata...

akak pun tengah make up2 blog.
macam tak cukup rasa ajeee...

Shaherah berkata...

hahha merah ok je.. shera ske.. heheh^_^

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup berkata...

waaa..merah....janganlah....tukar yang lain lah "apa celup merah" hehe

rafiq berkata...

tak ok. skg ni dh cun!

ieyza afieyna berkata...

ok je.. ^^

[sutera kasih] berkata...

suka lagi blog ni kaler ungu..sebab dr sy kenal blog ni, mmg kaler ungu..dh mcm identiti blog ni :)

azrijohan berkata...

wehhh,style dokkk merahhhh




p/s: churp churp siot.hahahaha

 
Related Posts with Thumbnails