Jumaat, 30 September 2011

Lupa Hari Ini Jumaat

Ehh ehh dah hari jumaat rupanya. esok cuti hujung minggu. lusa pun masih cuti. Ada juga masa untuk rehat selama 2 hari. Kalau takde hari cuti hujung minggu, tak tahu la macam mana nak meneruskan kehidupan ini. Cuba bayangkan kalau betul-betul tiada cuti pada hujung minggu. Agak-agak macam mana ye ? setiap hari kerja dan setiap hari ada kelas. ngeeee takut

Ok balik kepada hari jumaat, kepada kaum lelaki jangan duk tiba-tiba period pulak. Lelaki ni hebat tau. Bila dia tengok perempuan period, dia pun nak ada period jugak. Tapi period lelaki hanya muncul apabila nak solat je. Bila nak buat benda lain tak period pula.


Jap lagi masuk waktu zohor dan kena pergi solat jumaat. Balik solat jumaat sudah tak ada kelas jadi boleh la bergolek-golek di atas katil dengan riang dan comel. ha ha katil nampak sangat indah je. Demn !! tiba-tiba aku rasa sangat mengantuk apabila nampak katil.

Comments
6 Comments

6 ulasan:

Saiazuan berkata...

jgn ponteng jumaat.. ;)

aimie amalina berkata...

katil yg comel say

"comeeeeeee hereeeee..pliss accompany me..."

kikikikiki =p

diana berkata...

berguling je tahu..
cer pi bersenam ke...
tolong2 bersihkan masjid berdekatan ke..

ekekkekke

SoLy SoLicious berkata...

selamat hari jumaat freaky !!

Ujie berkata...

bagus..ingat pun solat jumaat!

My Name is Mar berkata...

Yes! Da jumaat!
sok dating!
Hahaha:D

 
Related Posts with Thumbnails