Jumaat, 2 September 2011

Kereta Ferrari F430 Justin Bieber Kemalangan Kecil

Wow !! this is so cool when I read the news pasal Kereta Ferrari F430 Justin Bieber mengalami Kemalangan Kecil. Damn you Justin Bieber, you're just a teenager that is younger than me and you already had a Ferrari as your dream car ? Ggrrr I'm quite jealous rite now. Ok ok dah banyak aku merepek, jom ikuti laporan di bawah.


Justin Bieber was in a minor accident with his $187,000 Ferrari earlier this week. People have blamed the singer's crash on distraction or speeding (the car's top speed is 200 mph). However, was he really at fault?

From all accounts, the (lowly) Honda Civic driver was the one who was at fault in this accident. It seems the Honda driver tried to get around Justin Bieber's Ferrari F430 when the driver slightly bumped into the Bieber mobile's rear left side. Thankfully the minor tap did not cause any damage to ether car.

Read More >> Here

Keh keh rupanya just a minor accident cause by the careless Honda Civic driver. Jadi kepada fans Justin Bibir, anda tak perlu gelabah ye kerana tiada apa yang teruk pun berlaku kat artis anda tu.

Tapi kalau Justin bibir eksiden teruk pun apa salahnya kan ? Lagi la aman dunia kalau Justin Bibir mati terus dalam kemalangan. LOL statement berani mati daripada aku. Lepas ni mesti fans Justin bibir yang sangat Looser akan serang aku kaw kaw..

p/s : Ferrari F430... Errgghh it is sexier than a sexy girl. :)

Comments
8 Comments

8 ulasan:

Ezad Skytech berkata...

haha...tunggu la ko kena serang dengan fans JB nanti..huhu~

Saiazuan berkata...

kaya sgt.. xyah repair kreta, tuka bru je..haha

Zul Fattah berkata...

haha.. sapa tu justin bibir sebenarnya?
slalu dngar nama dia je?

najihah sahami berkata...

hahaha..nanti fans JB serang ngan kete honda civic kat kat firdaus..naye la kamuuu. hahhaa

azeelia azman berkata...

berani mati punyer statement ^^

Bell berkata...

yg org minat tu aku tak minat..aku tak suka JB..hahaha..

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

tak pasal2 si JB guna google translate kang freaky .. hahaa

sergeant keroro berkata...

habislah ko, lol

 
Related Posts with Thumbnails