Selasa, 20 September 2011

Kelas takde, sembang kencang

Hari ni waktu pagi lagi dah mood spoil bila pergi kelas tapi last sekali pensyarah tak masuk. Fikir positif mungkin pensyarah sangat sibuk kot memandangkan dah 2 minggu tak ada kelas. Tapi... Tapi... Best juga kelas tak ada. Boleh rehat sekejap sementara tunggu untuk kelas seterusnya.

Aahh bosan sembang pasal kelas je. Baik sembang pasal benda lain lagi best. Tapi myvi yang baru ni orang kata tak best. Aku tengok design yang baru pun tak berapa nak berkenan sangat cuma yang sport edition nampak agak style jugak. Hehe biasa la sport edition memang akan nampak style.

Style ke tidak, myvi bukan taste aku. Aku suka viva lagi sebab sangat comel dan yang paling penting saving minyak dan saving duit. Tension woo kalau pakai kereta yang telan minyak. Baru jalan beberapa kilometer dah nampak meter minyak turun. Mahu lingkup dan pokai kalau round 1 malaysia dengan kereta macam tu.

Tapi orang kaya cakap senang je beb. Duit banyak buat apa nak kisah kalau kereta telan minyak banyak pun. Duit kan ada. He he bagi yang cakap camtu aku taknak komen nanti berasap pulak kepala bila aku komen. Kalau aku ada duit banyak pun tetap sayang dan garu kepala nak pakai kereta yang telan minyak banyak ni. Lagi pun harga minyak makin naik setiap tahun. Nak pakai ngv susah dan tak banyak stesen yang menyediakan pengisian tu. Dalam malaysia ada beberapa tempat je.

P/s : sembang memang kencang tapi aku takde kereta lagi. Ha ha ha

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
7 Comments

7 ulasan:

Anyyss Shuhaimi berkata...

gua rasa myvi lagi much2 cute!

mas saari berkata...

syoknya dia takde kelas..

akak dah tengok myvi 1.5 tu, takde lah best sangat! best lagi myvi SE lama akak...heheheee

Hanih Borhan berkata...

myvi paling baru style jgk...viva kecik sangatlah,haha...

gedek! berkata...

orang panggil myvi tu 'monster on road'

hira berkata...

untunglah tak ada kelas. haha :p eh, dia yang advance cerita pasal kereta. cuba pasal pelajaran, sure tak kencang kan? :p

sergeant keroro berkata...

pakai kancil jela :P

Ezad Skytech berkata...

bagi aq smart jugak la myvi baru tu..hee~

 
Related Posts with Thumbnails