Rabu, 28 September 2011

Kek Coklat Moist Atau Span ?

Tadi aku pergi ke Kangar ada beli kek coklat. Pada plastik tu ada tulis label kek coklat MOIST. Aku ni memang bernafsu gersang sikit pada kek coklat moist jadi tanpa fikir panjang aku terus ambil satu dan bayar cash. Semua sekali RM6.

Balik daripada kangar maka aku pun terus cari kek coklat moist yang dibeli tadi. Dengan tidak sabarnya aku buka kek coklat itu. Alangkah terkejut lembu aku dibuatnya apabila kek coklat tadi bukan kategori MOIST tapi adalah SPAN.


Demn !! label tulis Moist tapi kenapa Span pulak ? Ok mungkin ada yang masih tak tahu apa beza antara kek moist dan juga span. Biasanya kek coklat moist dia akan letakkan coklat yang agak pekat di bahagian atas kek. Atau boleh kata yang moist ni bila kita makan seolah-olah ada coklat cair yang masuk dalam mulut. aaahhh sangat sedap.


Kalau span pulak aku tak berapa suka. Kek biasa tu boleh la buat span tapi kek coklat aku tak suka yang span sebab rasa tak best.. Dan sekarang ni aku terpaksa makan kek coklat kecik yang span punya. gggrrr sangat tak best..

p/s : Nak yang moist =_=

Comments
11 Comments

11 ulasan:

Ezad Skytech berkata...

kek coklat moist memang terbaik la..lama da tak makan..ko boleh tunjuk gambar kek ni pulak..haha~

sergeant keroro berkata...

baru jek makan moist chocolate cake, yummy~

HAHA

aimie amalina berkata...

grrrrrrr
sabo jela ye freakyyy

SoLy SoLicious berkata...

suke moist jugak..meleleh2 ni air liur ha

Bigdaddyz berkata...

bahaya2...boleh bikin banyak lemak ni...:)

Shaherah berkata...

alahai.. shera suke yg moist2.. biar lekat2 kat gigi.. sdp.. ^_^

Mira Marcello berkata...

pernah kena sekali -,-
sama kes, last2 telan jugak haha

Syazwan Che Deraman berkata...

aku terliur :(

fieha berkata...

bru je mkn kek cokelat moist..happy gile dpt mkn.. :)

FaKArePa!n berkata...

x kisah lah bro.. jnji kenyang.. hehe

zareliqa afiqa berkata...

perghh! gambar kek pun da menggiurkan.ohh~ kek coklat moist.nyumm..nyumm..^^

 
Related Posts with Thumbnails