Isnin, 19 September 2011

Kedai makan perempuan jahat

Aku sekarang bersama budak kelas sedang melepak sambil dinner di kedai perempuan jahat. Kedai perempuan jahat? Lol kali pertama aku dengar nama kedai ni aku terus hairan macam mana kawan-kawan aku bagi nama kedai ni sebagai kedai perempuan jahat.

Pernah aku tanya kepada kawan aku kenapa mereka panggil kedai perempuan jahat. Jawapan mereka aku tak berapa nak ingat dah tapi kalau tak silap aku, mereka ada cakap bahawa anak perempuan tauke kedai ni muke jahat. Ha ha sejauh mana kebenarannya aku tak tahu la tapi dah banyak kali juga lepak kedai ni.

Satu perkara yang aku tak berapa nak suka adalah kedai makanan yang harga sangat mahal. Biasanya di perlis ni makanan harganya murah je tapi kalau jumpa kedai mahal, memang aku dan kawan-kawan akan ban terus. Makanan kot, Kenapa perlu mahal jika boleh dapat yang murah ?

P / s : selamat menjamu selera

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
14 Comments

14 ulasan:

aimie amalina berkata...

hahahhhahha
adoiii
kerana muke jek dpt terus gelaran kedai makan perempuan jahat..hehehee

Green Apple berkata...

kadang2 suka memberi gelaran mengikut situasi tempat tu..
kat tmpt saya ni pon ada satu gerai makan yg dikendalikan sorang lelaki bermisai.. dan kami pon gelarlah gerai abang misai...

CIK PARO! berkata...

dah tu awatnye nak makan kat situ lagi...

faridah nazurah berkata...

sebab harga mahal sangat kot tu yang terus panggil kedai perempuan jahat.. hehe

SoLy SoLicious berkata...

muka jahat cm muka bunuh eh freaky? hee

Bigdaddyz berkata...

kalau mahal untung banyak sikit..:)

Shaherah berkata...

perlis murah2 ea harga makanan.. wah.. awesome tu..

ANISA berkata...

nama kedai tu pun mainkan peranan untuk buat kedai tu terus laku..
laku kerr?? hehehe...

shah Blogger berkata...

gara2 muka anak pompuan x pasal2 1 kedai kena cop pompuan jahat ekekkekeke

syazwani 'atiqah berkata...

kalo harga makanan mahal pn,,tp sedap bersih..ok jer...

Bro ahmad berkata...

mahal menyekik dan cekik darah..adat la nak untung cepat,

[sutera kasih] berkata...

kalau tak mahal, bkn kedai makan namanya huuhu

IZYAN KAHER berkata...

laser gila mulut kawan2 you .
kesian anak taukeh kdai tu :))
i hope she read this !

HAHAH

Wanz Mejuez berkata...

hehehe kalau.lah nama kedai makan tu betul betul ada nama tu kan best...

kedai makan perempuan jahat..



hehehe kalau.lah nama kedai makan tu betul betul ada nama tu kan best...

kedai makan perempuan jahat..

 
Related Posts with Thumbnails