Ahad, 11 September 2011

Kau Masih Beraya Lagi Ke Nuffnang ?

Oh tidak aku sangka bahawa Nuffnang masih lagi menyambut Syawal dengan gembira. Aku juga risau jikalau Nuffnang betul2 menyambut syawal selama sebulan penuh umpama excited yang terlampau menyambut Hari Raya. Aku juga bimbang selama sebulan itu, Iklan Nuffnang tidak muncul kerana sibuk beraya sakan bersama saudara mara mereka.

Oh Nuffnang, adakah benar engkau masih lagi menyambut Syawal ? Aku begitu resah dan gelisah apabila melihat engkau masih bercuti. Aku juga bimbang apabila melihat iklan tidak muncul langsung akibat daripada percutian Hari Raya.

Aku bukan sembang kosong mahupun menulis tak tentu hala. Apabila aku menulis, bukti akan diusulkan bagi mematikan segala hujah yang akan melawan timbul nanti.

Tiga lokasi iklan iaitu Leaderboard, Sidebar dan Rectangle tidak menunjukkan sebarang tanda kemunculan iklan. Huumm dah banyak kali juga aku refresh untuk tengok perubahan namun ianya kekal seperti dalam gambar diatas.

Sudah la kau bercuti wahai Nuffnang. Pulang la ke tempat kerjamu supaya iklan-iklan ini semua akan muncul semula. Aku rindukan iklan, aku rindukan gambar-gambar yang menarik muncul di blog aku itu.

yang benar,

Blog Mencapap
Comments
15 Comments

15 ulasan:

Farhan Hanif berkata...

aku punya bukan setakat tak muncul2...nak login nuffnang pon xboleh..asyik2 loading je memanjang..xtau la ni masalah nuffnang atau connection universiti ni...nak tgk trafik pon xboleh

kotak bulat berkata...

amount BE susah nak naik :(

harrazdani berkata...

takper bro..innity kan ade..huhuhu

Zul Fattah berkata...

haha.. aku tak guna nuffnang yg sial tu.. huuhu

Ezad Skytech berkata...

beraya sebulan kot freaky..huhu~

Paris Hilton (M) berkata...

tau xpe, samelah nasib kiter ni...aduhh

Syazwan Che Deraman berkata...

lewat malam baru ada iklan.
aku tak pernah cash out lagi ni.
huhuhu

Cik Asma BLuppy berkata...

nuffy berhoney moon r tu.. hehe

SoLy SoLicious berkata...

pelik kan.. tp, kalu en nuff msih beraya, td ptang sy dapat BE baru la freaky... cm pelik..iklan xmncul pun, tp dpt BE bru lak

Peah Glemer berkata...

aku tak pernah dapat pon? huwaaa HAHA

Dhia BellamiZam berkata...

ingt i sorang je..rupe nye yg lain pon kne gak??huhuh

fieha berkata...

iklan pon cuti raya gak ye..hee

[sutera kasih] berkata...

aahhh..sedihla nuffnang ni lama sgt beraya -_-"

zareliqa afiqa berkata...

incik nuffnang lupa jalan balik kot.. :))

Luqeem™ berkata...

haha..ptut duit aku tak naik2 =.=

 
Related Posts with Thumbnails