Selasa, 27 September 2011

Kasut aku kena curi. Demn !!

Nak buat lab pum takde mood.

Hari ni kelas pukul 12 tengah hari dan habis pukul 5. Pergh 4 jam kelas dan 1 jam rehat. Pergh dah la hari ni semua dalam makmal je. Tapi makmal ok la sikit sebab semua makmal untuk subjek aku kena menghadap komputer. Takde pun yang kena main dengan bahan-bahan kimia seperti hydrochloric acid, sodium nitrate semua tu. Sumpah aku tak suka kimia. Ok dah cakap pasal kimia, kang ada budak kimia marah kat aku pula jap lagi.

Sebenarnya aku nak cakap yang kasut aku kena curi. Kasut yang aku pakai untuk pergi kelas tu kena curi. Dah la aku ada 1 pasang je kasut lepas kena curi pulak. Sungguh jahanam dan celaka tindakan pencuri itu. Jika pencuri itu terdiri daripada pelajar universiti. Nescaya tidak akan aku redho selagi dia masih memakai kasut yang dicuri itu. Sesungguhnya memakai kasut yang dicuri untuk pergi menuntut ilmu merupakan tindakan yang paling dungu kerana ilmu yang dapat itu langsung tidak diberkati.

P/s : petang ni kena cari kasut baru pulak. Humm :(

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
14 Comments

14 ulasan:

peNulis SeNjA berkata...

padan muka kau

Bui Junaidi berkata...

beli jer baru

Zul Fattah berkata...

haha.. kecian ko Oh.. sape yg bodoh sangat curi kasut ko tu?

ieyza afieyna berkata...

kesian nye.. sabr ek..

ade hikmah lah tu supaya beli kasut baru..

ada bau kedai la nnti..haha

Ezad Skytech berkata...

aihh..kasut pon nak curi ke..ish3..

Green Apple berkata...

kesian freaky..
sy teringat kisah kawan hilang enfon.. kwn saya boleh hantar sms pd pencuri enfon dia, siap bagi amaran.. "pulangkan enfon aku, kalau tak ayah aku pi jumpa bomoh..." tak boleh tahan ngan ayat dia tu..

cik Bb berkata...

dapat beli kasut baru.. lau x dok pkai kasut lame jek an..

Finaz Jaafar berkata...

haih da terdesak sangat orang yang amik kasut kau tu gamaknya..chill bro..what goes around comes around..

mas saari berkata...

terdesak sungguh pencuri tu!

aimie amalina berkata...

makkk aiii
dan pulak nak mencuri kasot owg
aiyoo
cian nyela freaky
huuuu
sabo yeeee
kang curik kasut die balik
hehehee

eh..hadiah dh smppp!
heee
cantikk...maceh ye sekali lagiiii

EyqaLuvender berkata...

malaun mane la yg curi kasut tuh?
ingt berkat ke idop...huh...kte doakn die rse panas n then pulangkn blk kasut awk k...hehe

diana berkata...

kasut dah berbau pun nak curi..
mesti dia suka bau kasut kamu tu..


ekekekekek

Ini Kisah Tia berkata...

amekaw tak kena redha .. huhuuu :)

Ezzaty Hanan berkata...

aik?, mcm mana boleh hilang plak?? pelik lagi musykil.. xkn hilang kt surau kot..

 
Related Posts with Thumbnails