Jumaat, 23 September 2011

Jom Skodeng Malaysia's Next Top Female Blogger 2011


Semalam aku ada buat post mengenai Next Top Female Blogger 2011 yang dianjurkan oleh saudara Sandra Azwan. Pada hari ni keputusan part 1 yang menyenaraikan 10 top female blogger sudah pun keluar di blog Sandra Azwan. Alamak aku pulak yang terlebih excited pasal ni.

Ok ok bagi siapa yang mahu lihat senarai 10 pertama top female blogger oleh Sandra Azwan, anda boleh la klik ke Sini . Part 2 dan part 3 mungkin akan habis disenaraikan pada minggu ini juga. Aku pun rasa syok juga nak skodeng blog-blog yang disenaraikan sebagai female top blogger ni.

Mana la tahu dapat tambah kenalan lagi ke. Ataupun boleh jadikan blog mereka sebagai santapan bacaan dan juga tempat menambah ilmu pengetahuan. 10 sudah tersenarai, lagi 20 akan disenaraikan nanti. LOL kenapa aku teruja sangat dengan contest orang lain ni ? Ishhh jarang aku teruja dengan contest ni.

He he takde la teruja sangat cuma aku rasa contest yang dia anjurkan sangat menarik dan aku baru je tahu pasal contest ni semalam. Sebelum  ni asyik nampak banner dan gambar je tapi tak ambil tahu pula banner tu mengenai apa. Mujur la semalam aku baru dapat tahu. Kalau tak dapat tahu, memang agak ketinggalan la aku ni :P

p/s : Apa pun tahniah kepada Belog MTT dan lagi 9 top female blogger yang part 1 ni

Comments
12 Comments

12 ulasan:

zieyzain berkata...

wahh,..pasti mereka sangat hebat-hebatkan,..tahniah utk mereka. Freaky, awk jgn risau klu ada contest utk blogger lelaki sy konpom undi awk punya,..ehehe=)

sergeant keroro berkata...

cuci mata sekali ke bang? :P

Ezad Skytech berkata...

sambil menyelam minum air..tak gitu kan freaky...? haha~

SoLy SoLicious berkata...

perghh..mantap2 la..

Farhan Hanif berkata...

untuk santapan mata...hahaha

PeRmAtA bIrU berkata...

wah mesti blog2 yang hebatkan??? huhu...

mas saari berkata...

tahniah pada mereka yang terpilih!

hira berkata...

mantap! haha. awak tu dah top blogger dah tu :p

syaz@rozelt berkata...

lepas nie leh buat next top male blogger plak..freaky anjurkan ok x?hehe

SANDRA AZWAN berkata...

Terima kasih Firdaus

Zul Fattah berkata...

semua yg famous2.. haha

[sutera kasih] berkata...

semua yg hebat2 tu kan..nk tgk jgk la hehe

 
Related Posts with Thumbnails