Khamis, 8 September 2011

Jom Bersama Team Gempak Starz Di Malaysia International Toys Fair 2011

Come and meet Keith, Kaoru, Jo, Nishiki & Little @ Malaysia International Toys Fair 2011 at the Autograph Sessions! Check out GEMPAK STARZTM booth with lots of interesting good comics with great prices. See you there!

Date : 9th, 10th & 11th Sept 2011
Venue : Exhibition Hall 1, Mid Valley City
Autograph Session Time : 1:00 p.m. – 2:00 p.m. (Saturday & Sunday only at Stage area)

Jadi kepada peminat komik Gempak Starz yang ingin mendapatkan autograph atau berjumpa sendiri dengan beberapa pelukis komik yang best ni, boleh la hadirkan diri ke Event seperti yang dinyatakan di atas.

Aku percaya ramai remaja sebaya umur dengan aku atau yang lebih tua atau muda pernah baca komik Gempak Starz kan ? Bagi aku komik ni memang sesuai dengan jiwa remaja kerana banyak unsur lawak dan bodoh boleh buatkan kita ketawa terbahak-bahak bila baca.

Lagi satu karakter yang diwujudkan dalam komik ini juga sangat menarik dan pelbagai jenis. Ada yang lawak, ada yang serius dan yang paling best watak yang bodoh dan blur. Overall aku boleh kata memang best gila baca komik Gempak Starz ni.

p/s : Favourite aku semestinya Lawak Kampus :D
Comments
10 Comments

10 ulasan:

kiz berkata...

kau pergi tak ni nanti..huhu

Freaky berkata...

aku esok balik perlis da. hahaha

[sutera kasih] berkata...

wahhh menairk ni..pernah gak baca dulu2 hehe

aimie amalina berkata...

pehhhhhhhhhhh
suke ah
huhu
tapi malangnye kat sabah
huhuhu

sergeant keroro berkata...

aku dah kat johor daa :P

Shaherah berkata...

lar.. shera pernh layan gak dulu2.. shera suka watak yg penuh jerawat kat muka tu.. serius kelakar.. hehe..

Luqeem™ berkata...

aiseh melepas!..aku blik kl 11hb petang..

Syazwan Che Deraman berkata...

aku tak suka mana gempak.
aku suka mangga.
layan gambar artis.
hhahaha

Ezad Skytech berkata...

macam nak pergi..takde geng la pulak..haha~

Bella berkata...

ala... tgh sibuk nak balik kampus masa tu... hurmm...

 
Related Posts with Thumbnails