Rabu, 7 September 2011

Iklan Percuma Kat Blog Selama Seminggu

Aku sebenarnya dalam dilema sama ada nak letak iklan banner atau tidak di blog ni. Nak letak ke tidak ? Tidak ke nak letak ? Hurrmm penin tak tahu nak buat keputusan macam mana. Jadi aku letak la juga kotak iklan tu untuk pameran umum.

kalau ada sesiapa yang rasa nak letak banner blog dia di blog aku, jangan lupa tekan kotak yang ada gambar biru tu. Ada 6 tempat je lagi tu. Siapa cepat dia dapat.. Percuma jeee tak payah bayar pun. Aku malas nak sibuk tengok bank kalau buat iklan berbayar ni.

Jadi aku dengan murah hati ( murah ke ??? ) ingin menawarkan servis iklan banner percuma selama seminggu.

p/s : Siapa cepat dia dapat. Lagi 6 kotak je.. Percuma tau :D
Comments
22 Comments

22 ulasan:

cayob berkata...

waaaa bah...kwn tolong kawan ini...bagus-bagus. Masuk buku ye..boleh?? hehehe

Wanz Mejuez berkata...

Aku nak boleh?? ahaha aku takda banner.. hmmm huhuuh

Luqeem™ berkata...

nak jugak..hehe

SoLy SoLicious berkata...

freaky..nak jugak..teheee... dah komen belog sane ..lalala~

rara pinkmafia berkata...

nak jugak.jom exchange.

Umie Artoqiemie berkata...

bestnye.. memang murah hati..

sergeant keroro berkata...

nak nak, hehe :P

Freaky berkata...

cepat la bagi kero

aimie amalina berkata...

hahahaha...x pe..aku bg chan kat owg lain (padahal x de banner..hahahaa..)
bgus kamu nih =]

Cik Asma BLuppy berkata...

xde banner..T_T

Freaky berkata...

ramai juga takde banner ye

ILA HonEyBuNNy berkata...

ya...tak dak banner jugak...hehe

kalau dah murah hati..nak wit raya leh?heehhe

Freaky berkata...

hehe duit raya takde :P

misscha berkata...

nak juge....dah ada banner :)

boleh freaky?

Freaky berkata...

boleh je

mate saya bulat berkata...

nak jugaaak. tapi dah penuh sobsob

Freaky berkata...

kena tunggu minggu depan :D

anamizu berkata...

wahh dah penuh! :)

Freaky berkata...

ha ah dah penuh ..huhu

[sutera kasih] berkata...

tak sempat hehe
xpala, next time la kan :)

My Name is Mar berkata...

Huwaaaaaaaaaaaaa~~~
Tak sempat-_-"

Freaky berkata...

hehe sabo ye mar :D

 
Related Posts with Thumbnails