Sabtu, 17 September 2011

Iklan Blog Hilang

Iklan dalam kotak " Innity Rocks " dan sebelum ruang komen tidak muncul.

Ah sudah hilang pulak dah. Bengong ke ape boleh main hilang pulak kalau loading blog. Tak tahu la iklan Innity ni menyorok kat celah mana. Dah puas aku mencari tapi tak jumpa juga. Nak kata lebih, aku tak berani pulak sebab tak tahu apa sebab iklan ni boleh hilang kesemuanya. Situasinya macam ni :

1. Pakai Celcom Berok Band


-Firefox nampak iklan dengan jelas di semua tempat
- Google chrome hanya nampak iklan Advertlets je.. Innity hilang

2. Pakai LAN UniMAP

- Firefox hanya nampak iklan Advertlets sahaja
- Google chrome pun nampak advertlets sahaja

Haiyaaa apa pasal jadi macma ini ? Rugi la impression aku kalau semua iklan tidak muncul. Kalau impression rendah, income pun rendah. Kalau income rendah, Give Away pun susah nak buat :P

Oh Innity, aku tak tahu sama ada iklan kau bermasalah atau iklan Advertlets yang sangat bagus. Andai kata iklan bermasalah, segera la baiki situasi ini agar iklan-iklan tersebut dapat menarik dan berjoget dengan gembiranya dalam blog aku ini di bahagian Sidebar.

p/s : Rasa macam nak menangis je. huuuuu huuuuu =_=
Comments
12 Comments

12 ulasan:

emy|farid berkata...

iklan tu x ilang, ada je emy tgk, no wory...... :)

kiz berkata...

kat unimap je tu tak nampak..aku test pakai streamyx ok je..lepas tu aku pakai beruk band maxis aku pun ok je..haha..tapi dua2 kelajuan tinggi punya..tak tahu le yang rendah..

peNulis SeNjA berkata...

innity takmo ngan ko .. bab ko x encem

shah Blogger berkata...

bro aku pakai Linux Guna modzilla jelas je innity Rock ko tu hehehe

diana berkata...

ada je ni..tang mana yang hilang??

Rtp Farra Arisha berkata...

uiiks, it exists..don't worry ya..maybe ur signal bermasalah :)

aimie amalina berkata...

hayooooo
jgn naneesss
heehe

Siti Arfah berkata...

Sabo je lah. huhu

Farhan Hanif berkata...

aku UTM la...sama gak tak nampak iklan..nak bukak nuffnang pon tak lepas...

[sutera kasih] berkata...

tmpt sy okey je..hehe

salahkan line :P

Ini Kisah Tia berkata...

lorhhh .. memang takde lah freaky ..

iMBobo berkata...

mungkin ade kot cuma xdapat nk loading..

 
Related Posts with Thumbnails