Selasa, 27 September 2011

I Miss You Sergeant Keroro


Perghh kali ni pasal miss you pulak dah. Malam ni miss you kat sergeant Keroro, esok pulak kat Penulis Senja, lusa pula kat diri sendiri. Saja nak buat gila sebab kepala otak pun tengah gila. Blogging kena sempoi dan gila. kalau duk serius setiap masa nanti jadi macam blog Serius pulak.

Cakap pasal gila, aku hampir jadi gila tadi sebab masalah internet masih tak baik. Rasanya ni dah masuk hari ke 3 aku duk sembang pasal masalah internet kat dalam blog. Takpe la sembang banyak kali pun kerana memang ni je masalah yang aku sedang hadapi sekarang.

Aku hampir gila sebab modem selalu je disconnect secara tiba-tiba dan asyik bertukar daripada signal HSDPA kepada GPRS. GPRS memang sangat slow kalau nak surf internet. siput pun laju lagi berjalan berbanding kelajuan GPRS ni.

Tu tak cukup gila lagi, tadi duk tengok ranking habis jatuh mendadak tapi mujur la tak keluar kawasan. Kalau ranking keluar kawasan baru la aku gelabah jadi gila tak tentu pasal. Hurrmm sekarang banyak blog / website yang hebat muncul pada setiap hari. Persaingan pun semakin hari semakin dasyat. Blog aku yang cikai ni memang takkan dipandang la jawabnya.

Tapi tak pandang pun takpe, janji aku dapat update, update dan terus update. Syok wooo main update je.

p/s : Ohh cepat la elok internet connection =_=


Comments
16 Comments

16 ulasan:

Eera Shera berkata...

sama la mslh kite. tenet yang lembab sampai x ada mood nak update. tp update gak.haha

Chillax Celakaz berkata...

aku syak kau gay....hehe

Ezad Skytech berkata...

haha...laju2 je aq klik nak baca entri ni...ingatkan pe la tadi..kah3

peNulis SeNjA berkata...

miss you abg freaky yang come lotey .. ngekkkkkkkkkk

Ahmad Haziq Azlan berkata...

u tak rindu kat i ke...

Umie Artoqiemie berkata...

gay sejati :)

kiz berkata...

umie ckp gay sejati..hehe..that true ..keh keh

Ini Kisah Tia berkata...

hahaa . Tia dah tak larat nak kejar . asyik tertinggal .. wuahahaa

sergeant keroro berkata...

miss u too bebeh, HAHA

ciK LyndaWawa berkata...

hahahahhaa...sengal..hehehehe=]

Bro ahmad berkata...

hahaa lawak huekk nak muntah...ada hubungan balik tabir ke hihiii.

azrijohan berkata...

untunglaaa tak keluar kawasan ye abg kawasan :)

cinonex coreyan berkata...

kat i tak nak mis u gak ke..bhaha

siti kektus berkata...

brokben pon buat hal yang sama jugak. sabar je la menghadapinya. huhu

fiq. berkata...

romantik.

Bui Junaidi berkata...

ingatkan apa kes sampai rindu..rupanya dok tensen berokband buat hal..hahaha

 
Related Posts with Thumbnails