Isnin, 12 September 2011

Hang Buat Blog Best tak ?

Kawan : hang buat blog best x ?

Aku : bagi aku memang best. Sebab tu aku selalu update

Kawan : aku suka baca, tapi nak tulis apa tu aku tak tahu.

Bunyi ayat macam kawan aku nak buat blog cuma dia masih tak tahu nak update pasal apa dalam blog. Tapi aku rasa kalau dia ada blog pasti dia akan tulis benda best dan menarik.

Kenapa aku cakap dia akan tulis benda yang best ? Sebab dia sangat
Suka membaca terutama sekali membaca blog. Kalau tengok dalam firefox atau google chrome, memang banyak gila dia simpan bookmark blog sebagai santapan bacaan. Aku sendiri pun takde baca banyak blog macam kawan aku ni. Memang aku respek kerajinan dia baca blog.
Tu je rahsia untuk dapatkan idea update blog. Membaca dan teruskan membaca. Tak kira la baca pasal ape pun kerana dengan bacaan yang pelbagai akan memberi pelbagai idea. Bila dah dapat idea, bole la update blng dengan riang.
P/s : harap2 kawan aku tu akan buat blog jugak. Hehe

Sent using a Sony Ericsson mobile phone
Comments
16 Comments

16 ulasan:

Saiazuan berkata...

bagi aku blogging for sharing n tmbah kenalan :D

syaz@rozelt berkata...

..nnt klu die dh ade blog, mesti duk sebok m'hupdate je..hihi

siti kektus berkata...

moga kawan nya tu berjaya lah buat blog. ;)

mas saari berkata...

macam akaklah, mula2 buat blog tak tau nak update apa...merapu je!

tapi bila dah selalu blogwalking idea tu datang dan datang...heheheeee

Cik Asma BLuppy berkata...

membaca itu jambatan ilmu <---slogan sekolah dulu2.. hehe

Shaherah berkata...

harap gak die wat blog.. hehe.. ^_^

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup berkata...

idea....ala senang, Perkara kecil..kita besar-besar kan....hehehe..

http://cayob.blogspot.com/

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup berkata...

itu cara aku buat blog hahaha....pandaikan...gurau je :)

sue perbs.. berkata...

slalu tk tau nk update.. bile blogwalking bru ade idea..

anamizu berkata...

dah dpt TUNE,mmg hapdet je la kjenye kang..kekeke~

Yatie Awang berkata...

betullah tu, kalau kita suka membaca, memang banyak ilmu yang kita dapat dan boleh share dengan orang lain

Luqeem™ berkata...

membaca dapat bntu utk dpt idea..:D

Zul Fattah berkata...

Oh.. hoby aku skarang, baca blog org dan komen entry org.. haha.. dah jd cam ketagih pulak..

GaRy™ berkata...

ko support je dia.. mesti karang dia buat blog lak.. huhu~..

[sutera kasih] berkata...

support la kawan awk tu freaky..sharing is loving yawww :P

shah blogger berkata...

hehe suh dia buat blog. ada unsur2 blogger tu ..

Bagi aku - Blogging is memberi juga menerima. Persahabatan, pencarian, penhasilan n perkongsian.

Erk? haha

 
Related Posts with Thumbnails