Jumaat, 16 September 2011

Festival konvokesyen unimap, perlis

Gambar agak gelap sikit kerana guna kamera henset cikai. Kat pesta konvo ni masih ramai orang dan jalan pun agak sesak sikit. aku pulak macam biasa hanya jalan2 sambil tengok gerai jualan. Ada beli barang sikit sebagai kenangan dan memberi sokongan kepada penjual di tapak pesta konvo ni.

Setahu aku, unimap antara universiti terawal yang adakan pesta konvo ni. Uni lain kebanyakannya akan mula pesta konvo pada mggu depan. Ok la mahu balek dlu. Dah penat berjalan dan makan.

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
4 Comments

4 ulasan:

Luqeem™ berkata...

awal gak la..aku pun dh lama x gi konvo ni..huhu..last sekali wktu 2009..haha

Ezad Skytech berkata...

awal seminggu kan..? hee..

aimie amalina berkata...

waaaaaaaaaaaaaaakat UTM minggu dpan la niii

[sutera kasih] berkata...

aahhh awalkan..start la ni demam konvo ehehe

 
Related Posts with Thumbnails