Sabtu, 17 September 2011

Demam dan masih berjalan-jalan

Hari ni lewat sikit update sebab aku tak berapa sihat dan banyak habiskan masa atas katil. Ni pun update guna fon je. Malas nak on laptop tadi dan tak larat nak tengok lama2. Jap, aku nak sembang pasal apa pun tak tahu sekarang ni.

Tadi aku kat kedai kasut teman gf beli sandal memandangkan sandal dia nak putus dah. Tapi best jugak masuk kedai kasut sebab dapat tengok banyak kasut yang menarik. Cumanya duit je la takde nak beli. Ha ha ha

Sekarang pulak aku kat kedai cendol pulut yang paling best di perlis. Lama gila tak makan cendol pulut. Dah gersang gila nak makan ni. Haha makan dulu.

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
9 Comments

9 ulasan:

ezzyra berkata...

ish2...demam2 pon jln2 lagi...jgn bg virus kt eny plak...

TK berkata...

demam pun masih g jln2...? siap makan cendol lagi?! huhu~ kalau TK gerenti dah kne marah dengan mak punyalah!

Addin berkata...

ahaha tak sehat lagi mau makan cendol ka ? :p

take care ~

syrupmasin berkata...

Dekat mane weh cendol best??

kiz berkata...

cendol + tak sihat = pengsan ...

Shaherah berkata...

demam boleh makan cendol ea freaky? awesome sgt tu.. >.<"

Eera Shera berkata...

salam kenal.singgah dr blog sutera kasih ni. cedapnye cendol tu..

[sutera kasih] berkata...

aduh..lama x pekena cendol huhu

aimie amalina berkata...

pehhhh
terbaik ahh
rindu cendol pulut kat changlunnnn dulu

 
Related Posts with Thumbnails