Selasa, 20 September 2011

Dasyat Gila Blogger Si Azri Johan

Tak pernah lagi aku dapat traffic yang begitu banyak daripada 1 blog dalam masa 1 hari. Ini mesti angkara si Azri Johan yang sangat dengki dengan aku dan cuba membalas dendam dengan entri aku mengenai Blogger Tukar Jantina Menjadi RETIS. Kali ni serangan balas yang dilakukan sangat hebat sampai mampu memberi hits yang agak banyak dalam masa 1 hari.


Dalam 1 hari je aku dah dapat 230+ pelawat yang datang daripada blog Azri Johan ni. Mantap gila trafik dia kan ? Aku rasa trafik aku sehari pun belum tentu dapat lawan dia punya. Kalau la trafik aku masyuk macam dia kan best, boleh la aku goyang kaki tengok pelawat masuk secara percuma dalam masa sehari.


Apa pun aku nak ucap terima kasih banyak-banyak kepada Azri Johan kerana sudi bagi aku trafik dalam entri dia kat Sini . keh keh patut la ramai pelawat yang datang menjenguk, rupanya post yang jenis macam tu :P Aku pulak hanya mampu tersenyum melihat statistik untuk hari ni :)


p/s : Give Away minggu ni tak ada kerana aku lupa beli hadiah dan sibuk dengan kelas.. hujung bulan ni pada 28 hari bulan insyaAllah ade... =_=
  .
Comments
11 Comments

11 ulasan:

trigyy berkata...

wauuu.. nk jgk traffic.. backlink kt ak skit.. wakakka

kiz berkata...

kakaka..kasi ler sikit kat aku..haha..kedekut eh dak gemok ni...hahaha..peace no kiss

sergeant keroro berkata...

cewahhh.. retis sama retis. aku tak setanding. sobs

Saiazuan berkata...

pergh!!!!

mas saari berkata...

wah...makin fofularlah firdaus!

Anif Abdullah| AA berkata...

hahaha :P

Anyyss Shuhaimi berkata...

perghhh...gua biasa2 je.. :)

Cik Kasih berkata...

keroro sedih tu..adoi la..
pape pon,mmg ske dtg sni pon..hihi
ntah le,aman je rase masuk cni..wee~

Ezad Skytech berkata...

perghhh...sampai lebih 234 hits tu...:)

Eera Shera berkata...

jeles2..tamau masuk sini dah..haha

[sutera kasih] berkata...

tinggi tu trafik..tu trafik seminggu dh tuuu hehe

koleksi gambar retis holiwud ekkk :P

 
Related Posts with Thumbnails