Khamis, 15 September 2011

Blogger Tukar Jantina Menjadi RETIS

Minggu lepas aku ada tengok blogger ni masih lagi seorang lelaki sejati dan menampakkan kemachoan beliau di laman facebook. Hari ni pula blogger lelaki tersebut telah bertukar identiti menjadi seorang perempuan RETIS ( Artis ) yang menjadi pujaan ramai ( ramai ke ? )

Apakah ini ? Kekeliruan idetitikah atau mahu menjadi seorang retis ? Ohh aku sendiri tidak dapat merungkai misteri yang sedang berlaku keatas seorang blogger ini. Kalau tak silap aku dia juga salah seorang Top Blogger Edisi Ogos yang lepas. Tidak ku sangka seorang lelaki yang hensem telah bertukar menjadi retis perempuan. Siapakah yang aku maksudkan itu ? Mari sama-sama lihat gambar di bawah :

Ini adalah Azri Johan.. Pemilik blog http://azrijohan.blogspot.com/

Itu gambar lama. Gambar baru tengok di bawah ni :

Maigod !! Dia sudah bertukar menjadi Najwa Latif... Tak sangka kawan aku ni ada kekeliruan jantina rupanya. iskk wahai azri johan, kembali la dikau ke jalan yang asal dan ubah la dirimu menjadi lelaki sejati kembali. LOL

p/s : Kepada Azri Johan, ni sebagai gurauan je. Ampooonnn =_=

Comments
11 Comments

11 ulasan:

ezzyra berkata...

apo la...sian kt dia...haha...tp ko dh promote blog dia lah...haha

kiz berkata...

kenapa apakah?

Freaky berkata...

hahaha gurauan je la azi :P

faridah nazurah berkata...

punyelah eksaited bace,,rupenya.... haha nak mempromote rupanya..

fatin syahirah :) berkata...

harhar. azrijohan rupanya. huahuahua. dai cuti kan, sebab tu transform. HAHA

azrijohan berkata...

komen retis--> "no komen"

SoLy SoLicious berkata...

btol2..terkojut den bile muke najwa latiff teropampan disitu..hahaha

siti kektus berkata...

haha. jadi najwa latip rupanya. ;p

[sutera kasih] berkata...

owhhh..peminat tegar najwa ke

aimie amalina berkata...

aiyaaaaaaaaaaaaaakk!
hehee
ingt bebetoi dh tadi
kikiki

Luqeem™ berkata...

haha..hebat..pertukaran dlm msa shari?

 
Related Posts with Thumbnails