Sabtu, 24 September 2011

Alamak cerita mad ghost ? Mampos aku

Alamak gf dan kawan-kawan dia nak tengok cerita hantu tajuk mad ghost. Aduyai aku ni penakot nak mampos bab tengok cerita hantu ni. Cerita hantu tengok kat laptop pun dah terjerit-jerit sambil katup mata, ni kan pulak tengok wayang. Camana aku nak survive ni ? Nak katup mata malu kat kawan dia pulak. Nak tengok skrin, memang kentar kepala lutut aku dibuatnya.

Aduyai cerita hantuu. Takotnya aku. Tolong doakan aku selamat dan masih hidup bila cerita hantu ni habis nanti. Mana la tahu jantung aku pecah masa tengok hantu kat skrin wayang nanti. Uwaaaa hantu takotnya.

Sent using a Sony Ericsson mobile phone

Comments
8 Comments

8 ulasan:

Panggil Aku Han berkata...

cerita hantu paling the best la..toksah takut2 meyh..hoho

senyumSOYA berkata...

saya pun takot =.="
huhuhu

emy|farid berkata...

hahaha punya la penakot, tpi seram gak kan lpas kluar tgk msti asek teringat2 je

zieyzain berkata...

hantu korea ngan thailand baru mantapp,..tapi kalau setakat hantu bonceng, kim salam je ekk..haha~

Cik Kasih berkata...

lorh freaky..be gentle la..ahaha

Shaherah berkata...

hahahaha.. mcm comel pulak freaky takut tu.. >.<"

Ahmad Haziq Azlan berkata...

perlis takde wayang. ni mesti aloq staq kan......

[sutera kasih] berkata...

cerita hantu menguji keberanian haha

 
Related Posts with Thumbnails