Jumaat, 16 September 2011

Aku Rasa Ni Pun Epic Fail

Sumber <<<

3 tahun yang lepas masa aku duk belajar di Matrik Melaka, gempar satu isu bahawa Anwar Ibrahim akan naik menjadi perdana menteri Malaysia pada 16 September. Aku masih ingat lagi pada malam 15 September, TV3 ada Troll dalam Buletin Utama dengan ayat :

" Dalam masa beberapa jam saja lagi akan masuk tarikh 16 september dan masih tiada tanda-tanda yang menunjukkan Anwar Ibrahim akan menjadi Perdana Menteri Malaysia yang baru " ---- LOL Gila jahat tv3 Troll malam tu.

Sekarang sudah 3 tahun berlalu dan Perdana Menteri Malaysia sudah berganti daripada Pak Lah kepada Najib Razak. Maybe next and next year perdana Menteri akan beralih kuasa kepada Muhyiddin pula. So the most brilliant question ever been asked is, bila Anwar Ibrahim akan naik jadi perdana menteri.

Today is 16 september and Malaysia citizen celebrate Hari Malaysia. 16 September juga tarikh yang di-isytihar oleh Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri malaysia. Ditambah lagi hari ni ( 16 september ) merupakan cuti umum menjadikan seolah-olah Najib Razak juga sedang Troll Anwar ibrahim.

LOL politik Malaysia sangat seronok untuk mengikuti perkembangannya. Jangan salah faham. Aku bukan pro kerajaan. Aku bukan pro pembangkang. Aku hanya jiwa kacau dan perkara yang aku rasa sangat FAIL , aku akan post dalam blog ni.
Comments
13 Comments

13 ulasan:

Saiazuan berkata...

politics...

NMH berkata...

haha..atas pagar laa ek

SoLy SoLicious berkata...

oo.. yeke ... 16 sept kbetulan kot..

Green Apple berkata...

kestabilan dan kesejahteraan negara pilihan utama. tak kira siapa pemimpinnya..

c genk bah ne berkata...

huh!!
no komen hehe

Cik Siti Aziz berkata...

haha..cik pon ikot freaky la..ats pagar..

hira berkata...

ehem. tak tau la pula sebab tak ikut perkembangan politik. huehue

Syazwan Che Deraman berkata...

anwar banyak bermimpi.

~SaL IjOu~ berkata...

mcm2, xtao nak kata ape~ ^^

kiz berkata...

cakap memang mudah..huhu

Bui Junaidi berkata...

cakap pasal politik ni bui mmg x terrer..lg pun x ambik peduli sgt..*_*

Ezad Skytech berkata...

cakap je boleh la kot...he~

Luqeem™ berkata...

agak la..aku ada buku tentang anwar..buku dia kena jail dulu2..lbih kurang 900 muka surat kot..

 
Related Posts with Thumbnails