Ahad, 25 September 2011

Aiming For Google Adsense

Aku tengok dah banyak blog bahasa melayu yang menggunakan pengiklanan Google Adsense. Hurrmm kalau mereka boleh meletakkan adsense di blog bahasa melayu, kenapa aku sendiri tidak letak dalam blog ni ? He he bermula malam ni aku akan cuba lakukan usaha untuk apply Google Adsense.

Ishh adsense pulak ? Innity masih tidak cukup lagi ke Firdaus ? Bukan tak cukup, sangat mencukupi je tapi apa salahnya mencuba semua yang ada selagi mampu. Setakat ni company pengiklanan yang reject aku adalah Ads Factor. Gggrrr kena reject sebelum minta statistik trafik. Sangat dasyat =_=

Ah lupakan semua tu. Sekarang ni plan untuk cuba dapatkan akaun Google Adsense dulu. Bila dah approve baru la aku letak iklan di blog Firdaus Life yang merepek ni. Entah di approve atau tidak tak tahu la. Apa pun kena mencuba dulu. InsyaAllah kalau ada rezeki, boleh la blog aku ni meletakkan iklan Adsense.


p/s : Fuh fuh harap2 dapat la aku pakai Adsense ni... :)


Comments
13 Comments

13 ulasan:

Ahmad Haziq Azlan berkata...

hohoho
jangan tamak tau

faridah nazurah berkata...

best ke adsense nih? cuba cerr apa yg bestnya

Ezad Skytech berkata...

gudluck bro..:D

FaKArePa!n berkata...

makin kayo la kalu camni.. hehe

peNulis SeNjA berkata...

aku bagi akaun adsense ko x nak .. :p

sergeant keroro berkata...

gudluck jiran :)

iMBobo berkata...

mesti banyak income ni :)

[sutera kasih] berkata...

pernah guna dulu sblm kenal nuffnang...tp susahnya dpt income..mgkin sbb ms tu msh d awal blogging kan..tp xpa, freaky try la, good luck :)

aRa ❤ aFiq™ berkata...

adsense ni cmne eh? google pnh pomote kt ara p ta xtaw pa keistimewaan dea.. sbb mcm ta pemes ja.. haha

BM berkata...

aku baru je pakai adsense...
baru malam ni perasan yg dia dah approve..

Shah Blogger berkata...

Aku pakai adsense lama dah bro. tp kat BM kurang sket masyuk. Kat B.I mhl sket.

AKu lak ingat nk mula apply innity ( lebih kurang lah kita ) haha..

Faizal Fredley gtau Innity lbh masyuk sket dari GA kat blog bm. Tp ntah lah approved ke x kalo aku apply Innity :(

hira berkata...

ada hari tu. entah ke mana. haha

anamizu berkata...

wahhhh sakan eh freaky falcon bolot income..hehe









cik ana.

 
Related Posts with Thumbnails