Khamis, 25 Ogos 2011

Uncle Gedek Dalam Blog Serius

Ha ha ha aku tak tahu nak cakap macam mana. Sangat terhibur dan lawak apabila baca Blog Serius. Semasa baca dan belek entri yang bertajuk Serius Raya - Ucapan UNDERSEA Blogserius #15 tadi, aku ada nampak muka Uncle gedek @ pakcik camwhore dengan berlatar belakang bangunan terbakar . Ha ha macam tak percaya je Uncle Gedek masuk Blog Serius. Sangat cool okeh. Aku jeles :P

DARI : Pakcik Camwhore yang sekarang meliputi keadaan di London

KEPADA : Semua orang Malaysia, terutama peminat setia yang berada di /k/

UCAPAN : Selamat Hari Raya Aidilfitri. Semoga gambar pakcik yang hensem
ini menjadi pedoman supaya keadaan di London ini tidak berlaku di
Malaysia, terutama ketika kita semua tengah darah tinggi makan
rendang. Jangan lupa yang orang Hindu tak makan daging lembu. Nanti
sibuk nak toleransi pergi bagi rendang kat jiran India pula.


Haa kalau korang tak percaya lagi, boleh la pergi ke BlogSerius. Tuu kat atas aku dah bagi backlink. Maaf Uncle Gedek kerana buat entri ni but for sure I'm your diehard fans. Aku suka sangat idea kreatif dan original dia dalam membuat blog. Oh ya siapa nak kunjungi blog Uncle Gedek, sila ke sini .
Comments
15 Comments

15 ulasan:

Panggil aku Han berkata...

err..1st time masuk blog pakcik gedek..muka aku jadi serius...apakah?? =..="

sergeant keroro berkata...

memang cool XD

Luqeem™ berkata...

hahaha..ko bila nk buat? hehe

HAFIZAL berkata...

kenapa kau pangil pakcik tu gedek

azrijohan berkata...

muahahaha,trollol

Freaky berkata...

hafizal : sbb nickname die dalam blog uncle gedek

AzatLazat berkata...

kakaka
serius betol muka pak cik ni
macam takda perasaan

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

hahaha..kelakar pun ade gak weyh..:D

iMBobo berkata...

wow mcm serius je hehe nak p tgk sat hehe

kiz berkata...

serius best...

AnAk dEneSor berkata...

2la.kelaka syeh..muke siyes aja.hahah

SoLy SoLicious berkata...

haha..muke siyes nak mati...

Tea Dno berkata...

tak boleh blah. ;p

Cik Siti Aziz berkata...

srius sngt co0l..respect uncle!

Anif Abdullah| AA berkata...

hahaha..peace yaww..

 
Related Posts with Thumbnails