Jumaat, 19 Ogos 2011

Tv3 Fail atau Astro Fail ?

Aku sedang confuse dan pening yang amat. tak tahu mana yang benar sama ada TV3 FAIL ATAU ASTRO FAIL ? Apa pula yang fail ni ? Haaa macam ni sebenarnya, lepas terawih tadi aku pun tekan la butang info kat remote kawalan Astro. Bila tengok kat info di tv3, sepatutnya pukul 10 ada cerita Journey To The Center Of The Earth. Waahh best ni.. boleh aku layan cerita sambil tengok blog.


Sementara tunggu pukul 10, aku pun makan la sekejap. He he lapar !! lepas terawih wajib makan kali ke 2. Ok kemudian sudah sampai pukul 10 dan aku dah tercegat depan tv sambil bertemankan laptop untuk tengok blog juga. Wahh cerita nak main dah ni.. excited gila. Jeng jeng jeng.... cerita pun ditayangkan.

Masa permulaan cerita tu, ada tulis tajuk Planet Of The Apes. Aaaiiikkk biar betol ?? Dekat info Astro ada tulis Journey To The Center Of The Earth tapi yang duk main sekarang ni cerita Planet Of The Apes. Waahh lu punya tajuk tak serupa bikin baiii. Aku tak tahu pihak mana yang buat kesilapan ni sama ada ASTRO atau TV3 ?
Haiihh spoil terus mood aku nak layan tv. Baik tengok blog je, boleh aku blogwalking dengan aman dan damai. Tapi persoalan utama sekarang siapa yang fail ? Tv3 atau Astro ? ha ha ha kalau korang tak percaya, try tekan info kat Astro dan tengok cerita apa. Tapi yang duk tayang tu cerita lain... Penin aku dibuatnya.

p/s : You Fail !!!

Comments
17 Comments

17 ulasan:

diana berkata...

tak boleh nak tekan maisara tengah tengok mantaro.

Zul Fattah berkata...

aku tak tengok tv3 dan astro..
dah lama dah..aku layan bola jew..

PeRmAtA bIrU berkata...

eh selalu jadi macam tu.. kat info lain kat tv lain.. yang selalu jadi kat tv3 n tv rtm... maknanya astro la kot yang fail.. x update untuk tv siaran luar...huhu...

i'm ezza haniza berkata...

info tu yang salah....:)

aimie amalina berkata...

tv3 lupe nk gitaw astro deme tuka cite las minit gaknye...hehehe

My Name is Mar berkata...

Aku layan citer kat tonton jek..
Ho-ho-ho!

Amiirah-Cassan berkata...

mira dah lame x tengok tv

yatie Awang berkata...

tak kiralah siapa yg fail, janji citer tu pun best gak, tapi dah tengok sebelum ni

syrupmasin berkata...

haha..2-2 fail :D

Lea IsNaw! berkata...

media prima fail!

kiz berkata...

orang yang tekan tu telah di failkan...hehe

Bigdaddyz berkata...

2x5 jugak tu ...hehe

[sutera kasih] berkata...

aahhh..adek sy pun bising tadi..semangat dh dia nk tgk cerita kt info tu, sekali buka..cerita Ape la pulakkk

SoLy SoLicious berkata...

xlayan semua..sebuk wat kuih aje..hahaha

Luqeem™ berkata...

aku dh lme x layan movie kat astro or tv3..lyn kat laptop je..hee

asamasin berkata...

lyn blog bro.. :D

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

Tia tak pernah lak jadi macam tu .. heheh :D

 
Related Posts with Thumbnails