Jumaat, 12 Ogos 2011

Tukar Jantina dan Potong Gajah

Jom lawat dan follow senarai blog kumpulan 13 di SINI .


Perkataan GAJAH dalam entri ni bermaksud Kemaluan Lelaki ye :)

Kalau tadi aku teringat pasal bomoh, kali ni aku teringat akan sebuah cerita yang bertajuk Anu Dalam Botol yang mengisahkan seorang lelaki sanggup membuang Gajahnya demi menukar jantina. Bila tengok cerita tu, aku terfikir ada betol ke perbuatan seperti dalam cerita tu. Kawan aku kata memang ada betol kes macam ni dan dah banyak pun yang jadi macam dalam cerita tu.

Pasal tukar jantina tu aku tak berapa seriau sangat. Tapi pasal buang Gajahnya itu membuatkan aku jadi sangat seram dan seriau. Tak sangka ada yang sanggup buang mahkota paling berharga kaum lelaki demi mengikut kemahuan nafsu dan menukar jantina. Aku fikir dan terus fikir sampai nak pengsan. Serius Gila !!

Aku tetap tak dapat bayang macam mana Gajah yang telah berada di tubuh badan lelaki selama berbelas tahun dan berpuluh tahun dan akhirnya dibuang melalui pembedahan. Mesti rasa sangat pelik lepas buang Gajah tu terutama sekali waktu mandi dan buang air. Serius Damn !! aku tak dapat bayang wesss

Jap !!! macam mana rasanya bila Gajah tu dah tiada ? Mesti rasa sangat cacat dan pelik kan ?. Ye la Gajah tu dah ada sejak azali lagi dan bila tiada, mesti rasa lain yang amat. Macam anggota badan yang lain la. Tiba-tiba kita terpaksa buang tangan kanan. haaa rasa macam mana ? Sangat pelik kan ?

Mungkin entri ni isinya sangat bodoh dan mengarut tapi bagi aku sebagai lelaki, memang tak dapat bayang macam mana keadaan dan hidup akan datang setelah buang Gajah. Aku tak dapat fikir jika Gajah aku tiada suatu hari nanti. Agak-agak apa rasa korang sebagai lelaki apabila Gajah korang tiada. =_=

p/s : Ya Allah dasatnya.... seram sangat...


Comments
17 Comments

17 ulasan:

Shaherah berkata...

hahah pelik2 lar freaky ni.. jangan pikirkan sangat lar.. shera yang tgk video pembedahan tu pun dah seram2.. macam nk pitam..

orang kata selepas wat pembedahan buang tu.. bukan normal pun.. makan tahun gak.. ye lar.. nak kencing semua.. sakit setiap kali nk kencing.. >.<"

sergeant keroro berkata...

erk! aku dah lame seriau dengan benda ni.

tak dapat aku bayangkan

mas saari berkata...

orang macam tu memang bodoh! menyakitkan diri sendiri..

Fathiah Hamim berkata...

erhhh pening lalat baca. =P

pepol berkata...

try tgk video pembedahan tukar jantina,seriau giler...

syrupmasin berkata...

haha..jage lah gajah anda :D

syarifahsidrus berkata...

baca pun dah rasa seram...

Bigdaddyz berkata...

cukup bijak menukarkannya kepada gajah...baca pun rasa macam biasa2 jer....

cucu umie berkata...

enth lah bro...apa perasaan mereka apabila membuang gajah tersebut..aishhh itu namenya lari dripada fitrah

moshi_boo berkata...

haha biasa mnusia...tak penah puas dgn klbhan dri sndri..

aiman berkata...

uishho.. gerun~

SuzaDin berkata...

hahaha .... btol2 sgt setuju ... mcm pompuan gak emmm..

Luqeem™ berkata...

serius pelik dan seram kot. lain la kalau dia memang dah ada naluri perempuan..

CikMiMiey berkata...

aiyyooo ..dasat2 tuh ! istilah 'gajah' tuh pestime dengo ... -.-'

Munna berkata...

hahahaha cer imagine lak pd yg xde gajah tmbh gajah....hahahahahahhaha

anamizu berkata...

erkkk..
tak rela nak bygkan..
puase nih firdaus..kih3

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

yang buat tu yang tau apa rasanya ..

 
Related Posts with Thumbnails