Isnin, 22 Ogos 2011

Tiket Balas Innity

Semalam aku ada hantar ticket kepada pihak Innity untuk memohon lebih banyak kempen Cost Per Metered ( CPM ). Kalau pakai Nuffnang, kiranya CPM ni macam Buffered Earning la. Haaa hantar ticket tu pula maksudnya kita hantar permohononan. Bukan hantar ticket tengok wayang kat mereka. Kang kalau hantar ticket tengok wayang, kena sepak laju2 dengan mereka.

Tak nampak ? meh baca kat bawah :

Hi Muhammad,

Campaign model was actually decided by advertiser, therefore there's no way for us to "give you more" CPM campaign. :)
Anyway we will still assign whatever relevant campaign which is suitable for your site, looking forward for your understanding.
Thank you.

Regards,
Jo


Jawapan pihak innity lagi bagus daripada pihak Nuffnang kerana mesej yang dibalas bukan melalui bot. Tak faham ? Takpe la tak faham kerana ia tak penting pun sebenarnya. Seperti kempen Buffered Earning dalam Nuffnang, kempen CPM daripada Innity juga ditentukan oleh Advertiser dan bukan oleh pihak Innity. Mereka hanya mencadangkan kepada advertiser mengenai blog yang sesuai untuk menerima kempen tertentu.

p/s : we will still assign whatever relevant campaign which is suitable for your site . Thank You Innity :)

Comments
23 Comments

23 ulasan:

Zul Fattah berkata...

Aku tak paham r..apa motif yg ko nak sampaikan.. apa tu innity.. cam mana aku nk join innity.. mintak diajar.. freaky.. haha..

Tea Dno berkata...

huhu.. tea masih jauh lagi perjalanan untuk melayakkan diri ke Innity.. :P

Tea Dno berkata...

Nuff pun baik baik baik baik dengan tea sejak kebelakangan ni.. hohohohohoh..

Wanz Mejuez berkata...

ang dah dapat cecah 100k pageview untuk sebulan ke?'

ang dah dapat cecah 100k pageview untuk sebulan ke?'

azrijohan berkata...

muahahaha..kau cuma nak cite yang Nuffnang terlalu bergantung kepada Robot ahhh ni ye



http://azrijohan.blogspot.com/2011/08/saat-tuhan-menciptakan-malaysia.html

Saiazuan berkata...

bila la trafik aku nk naik so aku leh apply bnda ni.. huhu

diana berkata...

kalau pakai innitry ni traffic kena tinggi setiap masa ye???
akak malas sangt nak tumpu pada traffic ni..
sebab kena kerja keras..
hahahah..
dah la akak ni sibuk..
tak boleh hadap blog kerap2..

Luqeem™ berkata...

oh..hehe..nnti dpt la tu..

Wanz Mejuez berkata...

hebat jgk kau leh mantain 100k .. aku tk leh.. huhhhh

sbb aku malas sikit.. ahaha

tunggu dah steady baru apply...

hebat jgk kau leh mantain 100k .. aku tk leh.. huhhhh

sbb aku malas sikit.. ahaha

tunggu dah steady baru apply...

SoLy SoLicious berkata...

meh nak bagi CPM...hahahaha

kiz berkata...

sabar ..separuh dari iman..kalau dah rezeki tak kemana..huhu

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

oooo .. innity bukan bot yang reply ? baguslah .. Freaky , Tia diminta tunggu dalam masa 5 hari lagi .. hohooo ..

Freaky berkata...

kiz : tol tu kiz :D

tia : Tahniah tia :D

Faizal Fredley berkata...

aku dulu igt kan campaign cpc best tapi silap rupanya campaign cpm lagi masyuk..aku sekarang ada dalam 11 campaign cpm ngn innity...

Freaky berkata...

faizal : gila banyak sampai 11.. demn !!! jeless

Ezad Skytech berkata...

aq belum layak lagi nak guna innity ni..hee~

Syazwan Che Deraman berkata...

niat di hati nak pasang innity.
tapi traffic tak banyak.
tahniah bos.
pasni buleh la belanjo kawe owk?

Syuxer berkata...

tu lah pasal huhu..penat2 aku bagi soalan itu ini,nye dia gi jawab cam biasa sudah termaktub dalam faq..padahal aku dah tau jawapannya,aku nak jawapan yang lebih khusus je huhu..

Freaky berkata...

ezad : takpe bro.. boleh cuba

syazwan : hehe terima kasih bos.. demo banyak gaji lagi dari kawe :P

syuxer : hahaha aku x suke nuff sbb dia bg jawapan sama seolah-olah bot yang jawab soalan tu

[sutera kasih] berkata...

bot tu ape freaky?lebih krg mcm robot ekk?

tp stkt ni tanya kt nuff, okey je dia bg jwpn, siap bg tips lagi hehe

cucu umie berkata...

heheh..bot yg jawab ker kalau kt nuff.. huahau btw, duit raya tahun lebih ah sikit..

berita unik berkata...

makcie sama.. aku juga bulan ini mulai tak dapat campain iklan dari innity.. pahal aku bertaru hidup dengan innity ..

maklum di indonesia lapangan pekerjaan susa.. maka dari itu aku cari uang lewat blog dengan mengandalkan innity..

salam blogger indoneia

Niammuddin MZ berkata...

innty buth traffik banyak supaya bisa mendapatkan hasil yang banyak :D

 
Related Posts with Thumbnails