Ahad, 28 Ogos 2011

Takde Kerja Sebelum Sahur

Sebelum sahur aku ada la skodeng dan usha profile blogger kat facebook dan mereka ada beberapa persamaan iaitu belajar di Universiti yang sama. he he maksud aku mereka belajar di Universiti Blogger Malaysia. Waahh cool !! aku pun nak buat macam tu jugak la jadi aku pun ubah la setting kat profile tu. Ubah punya ubah jadi la macam kat bawah ni ha :

Memandangkan aku 1 universiti dengan Zul Fattah iaitu pemilik blog Moon - Keyz , jadi aku pun turu Tag dia. la la la sebenarnya aku dengan zul ni 1 UniMAP, Perlis tapi dia course lain daripada aku. Lepas tu edit lagi sikit kat bahagian employee macam kat bawah :

Ha ha ha banyak jugak tag pada mulanya. Lepas tu aku buang semua dan hanya tinggal Sergeant Keroro je. Rasa malas pulak nak tag ramai-ramai takut ada yang tak suka pula. Ok tu je nak citernya. Takde yang menarik sangat :P

p/s : Hari ni makin jatuh trafik blog. wuahahaha.. Hari ni nak potong rambut =_=

Comments
5 Comments

5 ulasan:

c i k a n a berkata...

menarik jugak tuh..skrg2nya yg xtau mcm sy ni blh jd tau..ada gak mcm ni.. hehehe =D

sergeant keroro berkata...

hehe, ade eh? aku tak perasan XD

Anif Abdullah| AA berkata...

menarik n kreatif plak korang ..hehe

Zul Fattah berkata...

haha.. tima kasih Oh.. tag aku.. tu la.. aku terkejut juga tngok tadi.. haha..

Freaky berkata...

cik ana : hehe sangat menarik. bole la try buat

keroro : Ada laa aku dah lama tag

AA : hehe kreatif ke ? aku redah je :P

zul : haha samo2 boh :)

 
Related Posts with Thumbnails