Sabtu, 27 Ogos 2011

Tak Nak Update Blog.. Weekkk

Tak nak update.. wekkk.. tak nak update gak .. wekkk.. Dalam kata tak nak update tu, jari aku duk menaip juga sambil otak duk fikir nak sembang apa. Ok time to get serious. Petang tadi sebuah lori yang besar telah datang ke rumah aku. Aku ingatkan mak ada beli perabot baru sebab nampak banyak perabot atas lori tu.


Rupanya kerusi sofa yang dibaiki telah pun siap dan mereka dah hantar balik kerusi sofa tu. Memang sangat tepat masanya datang dan siap sebelum menjelangnya hari raya. Sebelum ni kerusi sofa rumah aku ada sedikit hancur dan rosak akibat cakaran kucing. Lepas tu ayah aku minta kat 1 kedai ni supaya salin kulit sofa yang baru. Hasilnya seperti dalam gambar di atas. Sebelum ni warna merah tapi lepas salin kulit jadi warna ni. Cool dan cantik :)

Comments
11 Comments

11 ulasan:

Hafifi Izzuddin berkata...

mesti terlena kalau baring kat sofa tu kan haha. selamat hari raya bro :)

hira berkata...

ok, saya dah ngantuk. pinjam sofa tu!!!! hahaha :p

akoo pae berkata...

coolio~~ni yang nak datang raye ni..hee

SoLy SoLicious berkata...

waahh.. berganti kulit bagai.... selamat hari raya ye freaky

Rtp Farra Arisha berkata...

cantik color sofa itu kannn :))
salam syawal ok!

ainondreamergirl♥ berkata...

eh, lawa laa warna sofa tuh. selalu jumpa yg warna hitam je. hehe :)

mizmarmalade berkata...

Wah, chantek sofa anda.. hihi, selamat hari raya! :)

faridah nazurah berkata...

pinjam sofa sat. macam best je tengok., hehe :P

Syazwan Che Deraman berkata...

buleh doh nak g rayo ni.heheh

[sutera kasih] berkata...

nakal sungguh kucing tu hehe
kerusi sofa pon boleh bertransformasi :P

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

rupa baru sofa .. oyeahh :)

 
Related Posts with Thumbnails