Isnin, 15 Ogos 2011

Siapa Kata Eksperimen Gagal ?

Siapa kata ? Cuba habaq mai sapa cakap tu ? ada ka patut cakap eksperimen aku gagal. Ha ha ha sebenarnya takde la gagal sangat dan takde berjaya sangat. Boleh kata sederhana je hasilnya tapi ok la sebab ada hasil juga walaupun sederhana daripada tiada langsung. Tak percaya ? Jom tengok kat bawah ni :

Tuuu entri aku untuk eksperimen semalam yang bertajuk Cerita Lucah | Cerita 18sx | Cerita Seks yang memberi hits lebih tinggi berbanding MARIA OZAWA FULL NAKED . Rasanya dah cukup la aku lakukan eksperimen mengarut ni. Tak sanggup lagi aku nak eksperimen dengan tajuk entri macam ni.

Kesimpulannya keyword yang lucah memang akan dapat banyak hits. Tapi tak semestinya juga. Ada banyak lagi faktor yang boleh menyebabkan entri kita menerima hits yang tinggi daripada search engine. Antaranya content yang mantap dan juga rajin ping entri blog. Huurmm tapi keyword la yang paling banyak membantu dalam memberi trafik... :P

p/s : Malam ni nak eksperimen apa lagi... =_=

Comments
16 Comments

16 ulasan:

aiman berkata...

xyah buat dah la.. xbest la..

akoo pae berkata...

hahah mjadi gak eksperimen ko..
taniah2
=p

Syazwan Che Deraman berkata...

boleh tahan macam tu.
hehehe.
timo kasih sebab kongsi.

My Name is Mar berkata...

Ko buatlah eksperimen.. Aku menjayakannya..
Ho-ho-ho!

Luqeem™ berkata...

hahaha..bro buat experiment selena gomez n justin bieber..konfem dpt hits tnggi..lg2 yg patung bogel tu..tgk kat blogserius. peh hits tnggi kot..

aimie amalina berkata...

pehhhhh
dasat ah!weee

IMANSHAH berkata...

aku tak penah buat..huhu

tak mo buat le

Syuxer berkata...

hahah aku punya hits lucah kaitan ngan rogol..hahah cilakak..padahal aku dok citer pasal fenomena kejadian merogol semakin berleluasa hehe..

menang naikla kalau hits lucah2 neh..pelik kan hehe

AzatLazat berkata...

pergh
dahsyat jugak eksperimen ni
:P

sergeant keroro berkata...

keyword lucah memang menjadi bro.

SoLy SoLicious berkata...

perghh..ramai gile yg view...haaiisshh...bulan2 pose ni..mesti depa hgpa pulak bile bace tu...hahaha

CIK PARO! berkata...

Bulan puasa wei..
buatlah pasal bulan ramadan yg mulia pulak..

syrupmasin berkata...

wuahahaha..adoiii..adakah skrg mmg ramai yg gile seks :D

ezzyra berkata...

ape la...

syarifahsidrus berkata...

waa,menakutkan

GaRy™ berkata...

nice~.. (dah muncul idea jahat) .. XD

 
Related Posts with Thumbnails