Selasa, 16 Ogos 2011

Selena Gomez Dan Justin Bieber Berpisah

Akhirnya hubungan cinta selebiriti yang terkenal iaitu Selena Gomez dan Justin Bieber akhirnya hancur berkecai. SELENA GOMEZ DAN JUSTIN BIEBER BERPISAH kerana cinta mereka semakin berkurangan akibat daripada kesibukan hidup masing menguruskan konsert dan show mereka. ha ha ha betol ke apa aku mengarut ni ? Ehemm hasil daripada temubual bersama Justin Bieber, aku memperolehi beberapa maklumat mengenai kehancuran hubungan cinta mereka ini. Ikuti temu bual yang aku sendiri buat kat bawah ni.







Aku : Justin bieber, aku ada beberapa soalan untuk tanya kepada ko mengenai hubungan percintaan ko yang hancur tu. Jadi boleh aku tahu kenapa kau berpisah dengan Selena Gomez ?

Justin Bieber : Sebenarnya hubungan kami dah lama retak kerana dia tidak mencintai saya. Apabila saya dapat tahu yang dia tidak cintai saya, saya rasa sangat sedih dan menangis teresak-esak seperti budak kecil yang mahukan susu ibu.

Aku : Ohh aku difahamkan bahawa korang berpisah kerana kesibukan yang melanda hidup korang sebagai artis dan penghibur.

Justin Bieber : Memang betul aku dan dia sangat sibuk. Aku buat show kat fun fair, dia buat show kat Royal Albert Hall. Jadi sudah tentu la kami berjauhan dan sangat susah untuk dating dan luangkan masa bersama. Sebab tu la kami berpisah akibat daripada sibuk dan kekangan jarak jauh.

Aku : ok aku rasa dah cukup maklumat yang aku ingin tahu buat masa sekarang. Ko ada apa-apa ucapan tak peminat ataupun bekas kekasih ko tu ?

Justin Bieber : Buat Selena Gomez, sebenarnya aku masih sayang lagi kat kau. Tiap masa aku aku nak cium kau supaya paparazzi boleh ambil gambar kita bercium di merata tempat dan sebarkan di internet dan majalah tabloid. Kepada peminat pula, terima kasih kerana terus menyokong Justin Bieber walaupun muka aku sangat jambu. Oh ya terima kasih juga kerana telah membaling botol semasa konsert aku pada tahun lepas. I Love You All.

Kini hanya tinggal kenangan kerana :

SELENA GOMEZ DAN JUSTIN BIEBER BERPISAH.

p/s : Ni percubaan ke 3 yang sangat merepek + Mengarut

Comments
17 Comments

17 ulasan:

SoLy SoLicious berkata...

eksperimen lagi~
semoga di fet rank ~

Luqeem™ berkata...

yang ni aku rasa dapat hits sikit je kot..huhu..

yang tajuk entri kena gempak sikit, "justin bieber dan selena gomez sudah kembali!" lebih kurang mcm tu la..hehe.

isi tu merapu je la..kih3..

faridah nazurah berkata...

macam2 eksperimen nak dibuatya. haha.

sergeant keroro berkata...

memang dah berpisah ke?

L berkata...

xkesah pom,, huuhu
sy syg awak?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/kasih-sayang.html

azeelia azman berkata...

hari nehh asik maen experiment kann???

haha

Syazwan Che Deraman berkata...

acu bui tips seket bro.
kawe tak brapo pehe nge seo nie.
hehehe.
goodluck ;)

Panggil aku Han berkata...

muahahah...xleyh blah..tapi btl ke dh berpisah??

cucu umie berkata...

kehkeh...wah bermain SEO ker skrng nie bro..hehe

Ezad Skytech berkata...

eksperimen bermula lagi..hee~

Princess Feyqa berkata...

kalu berpisah bgus jua hahahahaa

Saiazuan berkata...

yes!! ada can aku nak ngorat selena..hehe

GaRy™ berkata...

Alhamdulillah... (nampak sangat aq dengki) XP

[sutera kasih] berkata...

aduhh kretip hehe

Nur Najwa berkata...

mengarut no.1 , haha

teringin nak tengok JB nyanyi dekat fun fair,.. =P

Dhia BellamiZam berkata...

sgt mengarut..HAHAH

.izzati liyana. berkata...

haha. lawak kot. adoi. tapi mmg dari dulu pon selena tak suke si bieber ni kan. dia anggap kawan je. bieber yang over.

 
Related Posts with Thumbnails