Jumaat, 5 Ogos 2011

Selamat Pagi 5 Ogos 2011


Aku buat segmen. Nak join sila klik SINI .


Sedar tak sedar hari ni dah masuk hari jumaat iaitu hari ke 5 berpuasa. Tak lama lagi masuk la seminggu berpuasa. Lepas tu 2 minggu, lepas tu 3 minggu, lepas tu....... Hari Raya Aidilfitri !!! Tapi lambat lagi la nak raya. Jangan gatal tangan sangat duk pasang lagu raya 24 jam. Kang ada yang aku kasi bom untuk jadi santapan.

Tapi mujur la setakat ni aku masih takde dengar lagu raya lagi. Ke dah ada pasang lagu raya di radio ? Maaf aku jarang dengar radio kat rumah. Kalau jalan-jalan dan drive baru layan radio untuk hilangkan bosan. Kat rumah ada laptop jadi layan lagu kat laptop je la. Kalau rasa nak dengar radio, pasang je radio online.

Tv pulak, kalau ada cerita yang menarik baru aku tengok. Tapi kebanyakan cerita tak menarik aku terpaksa tengok juga kerana alat kawalan jauh dipegang oleh emak dan juga adik bongsu aku. Demn !! Hiburan yang mereka asyik tengok adalah pertandingan menyanyi je. Mujur la Kilauan Emas dah habis. Kalau tak, mampus aku sampai ke tua kena layan juga Kilauan Emas tu.

Internet ? Setakat ni memang internet je yang aku duk hadap. Lagu, cerita, permainan, sosial, maklumat, info semua aku dapat daripada internet. Lagipun aku tengah gila blog jadi internet ni la satu-satunya medium untuk berhubung melalui blog. Takkan nak update blog melalui TV dan Radio pula. Kalau boleh buat macam tu, memang bankrap la syarikat internet. Apa punya fikiran daaa =_=

p/s : Nak sambung tidur.. mengantuk sangat2.. entri ni pun main cincai je tulis.
Comments
16 Comments

16 ulasan:

^^nu[dd]yra^^ berkata...

aku suker tgk drama melayu kat tv.....hahahha...xtau naper suker sgt....yg bsiri pon layan....pas satu, satu aku tgk..

Miss Sukasih berkata...

same la..kite pun if xde internet..xleh...sbb nak update blog..nak wat mcm2...hehehe...

aiman berkata...

den pun dok ngadap pc jer..

zalizalu berkata...

ahahaha mu freaky... bukan mu suka main coding2 ker?

aimie amalina berkata...

hahahahhaha
weh!same
mak asek nk tgk kilauan emas jek
adoiiii....

syaz@rozelt berkata...

kalau dh berbakat menulis tu..entry cincai pon best bace..hehe..freaky hr nie baru hari ke5 pose la...pls2..jgn ingatkan pasal raye..hehe

Bigdaddyz berkata...

sampai tidur pun bekurang yer....:)

kiz berkata...

tv untuk sukan sahaja..hehe

Luqeem™ berkata...

same la..aku pn tak tengok tv sgt. hadap laptop je manjang..

cucu umie berkata...

ayie layan drama melayu jer..dua cerita iaitu stanza cinta + tahajjud cinta..huhu

Firdnurjue berkata...

motifnyer...bersyukurla dgn pea yg ade..hahahaha

syarifahsidrus berkata...

pergi shopping mall n kedai2 dah berlambak pasang lagu raya..pergilah bom freaky..heheh

syrupmasin berkata...

haha..aku gelak gile doe tgk kilauan emas..tapi hebat oo mkacik pakcik tuh..gigh nih naek pentas :)

sergeant keroro berkata...

haha, relax2 XD

diana berkata...

tv sekarang boring je sebab bola tak de kan...drama me;ayu pun akak tak de peluang nak tengok..
asyik tengok katun je ni..

akka suka rancangan masak2..

iPai berkata...

selamat tengah hari bro .. hee, skrang ada tv led leh layari internet woo .. lepas ni boleh update blog guna tv .. heheh

 
Related Posts with Thumbnails