Sabtu, 27 Ogos 2011

Selamat Pagi 27 Ogos 2011

Selamat pagi !! selamat pagi !! dan selamat pagi !! Hari ni dah masuk 27 hari kita berpuasa dan tak lama lagi Syawal pula akan menjelma. Rasanya masuk hari ni semakin ramai yang akan pulang ke kampung halaman untuk menyambut Hari Raya Aidilfitri. Bagi yang dah selamat sampai di kampung, Alhamdulillah kerana dah selamat sampai.

Bagi yang akan bertolak pulang ke kampung pada hari ni, sila berhati-hati semasa di jalan raya ye dan juga pandu secara berhemah. Tak nak la ada kemalangan atau malapetaka buruk berlaku beberapa hari sebelum Hari Raya Aidilfitri ni. Aku pula dah selamat sampai di kampung sekarang ni. Wuahahaha

Sebenarnya aku dah sampai ke kampung halaman sejak 3 bulan yang lepas lagi masa bermula cuti semester bulan 5 hari tu. Tapi walaupun dah sampai kat rumah, tetap kena hati-hati juga kerana ajal maut ni tak kira tempat. Silap hari bulan di Bazaar Ramadhan pun boleh mati atau tengah sibuk shoping pun boleh mati jugak.


Apa pun selamat bercuti aku ucapkan kepada semua pembaca blog Firdaus Life yang cikai ni. Ahakss sangat mengantuk... zzzzzzzzzzz

Comments
10 Comments

10 ulasan:

SoLy SoLicious berkata...

selamat pagi freaky..:)

Zul Fattah berkata...

Slamat tido... demo jadi muse boh.. male jago..siang tido..
thumbs up.. haha

AmyZana berkata...

ya... ajal maut di tangan tuhan
silap hari bulan makan kuih bangkit pun tercekik mati

syerz eyryn berkata...

selamat bercuti jugakk :))

Luqeem™ berkata...

dah selamat sampai :D

cucu umie berkata...

hehe..ayie pon dah sampai rumah 4bulan yg lepas..kuikui

hira berkata...

saya tak cuti mana pun. kerja juga. hahaha :p

GaRy™ berkata...

selamat bercuti... tak lama lagi nak masuk sem baru yer bro.. hehehe,,

Qaseh dalia adelia berkata...

selamat bercuti dan selamat hari raya ye .. hehe ..

Blogger Newbie berkata...

selamat pagi dan raya bro :)

sok baru blk kg :)

 
Related Posts with Thumbnails