Selasa, 23 Ogos 2011

Selamat Pagi 23 Ogos 2011

Selamat pagi !! selamat pagi !! dan selamat pagi !! Hari ni dah masuk hari ke 23 kita berpuasa. Tak lama lagi Ramadhan akan meninggalkan kita dan syawal pula menjelma. Semoga kita akan bertemu kembali dengan bulan Ramadhan pada tahun hadapan. InsyaAllah, memang itu lah doa kita semua :)

Cakap pasal menjelang dan hampirnya bulan syawal atau dengan lebih tepat lagi adalah Hari Raya Aidilfitri, semakin banyak kemalangan ngeri atau nahas jalan raya yang berlaku. Setiap hari pasti ada je berita mengenai kemalangan yang berlaku sampai mengorbankan banyak nyawa di jalan raya.

Dalam masa seminggu nak raya ni jalan raya mungkin semakin sibuk dan juga kemalangan juga mungkin akan bertambah dengan drastik. Jadi kepada pemandu, aku nasihatkan sila berhati-hati di jalan raya. Jangan pandu laju sangat, nanti hilang kawalan, nyawa pun boleh hilang. Bahaya wooo..

p/s : Kadang2 kita dah berhati-hati tapi kecuaian orang lain menyebabkan kita terjerumus sama.. jadi sama-sama la ambil peringatan :)

Comments
11 Comments

11 ulasan:

NA berkata...

Haah yang penting kita berusaha untuk elakkan kemalangan.

P.S: Kenyang ke sahur minum air coklat panas? Eh selamat harijadi. Hehe harijadi blog Kak Wina bulan 10 :) Sama gak nanti masuk setahun untuk blog

Freaky berkata...

hehe kenyang gak kak wina.. sedap sangat :D ... wah nanti sambut befday jugak ye. hehe :P

[sutera kasih] berkata...

berhati2 di jalan raya..ingtalah insan tersayang :')
kalau musim perayaan, mesti byk berlaku kejadian2 menyayat hati kan huhu


p/s: freaky, saya nk ajak freaky main SEO..awk kan suka main SEO hehe
jom join
http://suterakasihyann.blogspot.com/2011/08/aku-anak-malaysia-merdeka.html

Cik Bell berkata...

taw xpe.tu yg spOil..kita dah bawk cermat..tp org lain dok menggelunjit..haha

schaze zainn berkata...

sometimes bile terlalu berhati-hati org lain yg cuai. =,="

pape pun sebelum balik kampung pastikan transport semua oke. :)

sergeant keroro berkata...

semua kena berjaga-jaga =)

diana berkata...

raya punya pasal mood berblog akak dah masuk ke laut dah ni..
terdampar ke tepian pantai je rasa ni..
hahahah...

Luqeem™ berkata...

jadi biarlah laju asal selamat..haha

CikGu Ma berkata...

cikgu balik dengan flight...doakan saya selamat yea...harap2 x jam di awan (",)

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

biar lambat , asal selamat :)

akoo pae berkata...

ingatlah org yg tersyg
=)

 
Related Posts with Thumbnails