Isnin, 22 Ogos 2011

Segmen Hira : Aku Reti Memasak, Kau Reti ?

Nak join sila klik header atas ni.

Sebenarnya aku bukan reti.. tapi aku adalah RETIS... ha ha dah mula mengarut dah. Ok time to get serious bebeh. Memasak ni memang aku reti tapi takde la advance sangat. Setakat goreng sikit tu boleh la untuk santapan diri sendiri je. Kalau untuk santapan orang takut tak sedap pula apa yang aku masak.

Ok berbalik kepada apa yang aku reti masak, berikut adalah senarai beberapa makanan yang aku pernah masak dan ada yang masih masak sehingga ke hari ni. Nak tahu ? jom tengok kat bawah ni :

- nasi goreng
- mee goreng
- masak nasi
- telur dadar
- cucur udang ( ni dikira masak ke ? )
- masak megi yang sedap.. tak main la megi masak bodoo

Haa rasanya tu je kot beberapa makanan yang aku masak dan buat sendiri. Setakat ni yang aku buat hampir tiap hari adalah masak nasi, telur dadar, nasi goreng. Kalau hujung minggu ada udang banyak, akan buat cucur udang. Perrgghh sangat sedap..


Comments
8 Comments

8 ulasan:

Zul Fattah berkata...

wahh..pandai r ko masak.. mesti best kan..? kalau pandai masak..

Luqeem™ berkata...

banyak gak tu.aku pun setakat 3/4 je..

hira berkata...

tak advance pun reti juga masak nasi goreng apa semua tu. eceh. haha :D hebat la kiranya kalau reti masak bagi seorang lelaki. huhu

by the way, thanks for joining :)

p/s: tak ada pun link ni dalam komen. haha :D terserempak dekat blog izzat skytech tu tadi. hoho

diana berkata...

apa yang kamu masak tu semua makanan yang akak tak suka makan...
hahahahah...
cer belajar buat kek pulak lepas ni..

azrijohan berkata...

aku reti masak cuma tak pernah di beri peluang..hehehe

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

nasi goreng paling senang okiesss . hehee

ADEEYA berkata...

saya tak reti masak huhuhu :/

"Aku"....Nurul Azren berkata...

nasi goreng best!!!! simple jew...

Cik Reen melawat dari segmen yg sama... http://duniacikreen.blogspot.com/2011/08/segmen-hira-aku-reti-memasak-kau-reti.html


jom sertai contest Cik Reen =>
http://siluncaimalang.blogspot.com/2011/08/first-ga-cr-perlukan-rakan-alam-maya.html

 
Related Posts with Thumbnails