Ahad, 14 Ogos 2011

SEGMEN : APA AKU BUAT BILA BOSAN ?

Aku nak ucap terima kasih banyak-banyak kepada Athirah Husna kerana sudi menganjurkan segmen yang sangat bernas dan agak genius ni. Ok jom lihat segmen di bawah ni.

Nak join sila tekan header..

Ok ini senarai apa yang aku buat bila bosan :

1. Melayari internet
2. Buka Blog
3. Pandang blog dengan mata yang berkelip-kelip
4. Blogwalking
5. Jalan-jalan dan ambil angin
6. Pergi bercuti
7. sms dengan gf
8. Tidur
9. Mandi
10. Termenung sambil berangan.

Ok rasanya cukup la 10 perkara ni. kalau nak banyak lagi, korang join la segmen ni. ha ha aku tengah bosan dan takde idea ni. Nasib baik ada segmen yang best ni. Jom join ramai-ramai.

Comments
10 Comments

10 ulasan:

cucu umie berkata...

wah, text gf mesti ad..kuikui

sergeant keroro berkata...

hehe, yang tu mesti xleh tinggal ayie :P

CIK PARO! berkata...

yg penting bukak blog ek?

Luqeem™ berkata...

hehe..klu aku aku letak msj gf num 2..haha..:)

Ibnu isa berkata...

jom joinn.. iteyy nk bg kad raya..

http://mohamadisamuddin.blogspot.com/2011/08/segmen-kad-raya-untuk-blogger-dari-blog.html

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaa . tu kalau bosan jelah . kalau tak bosan , masih buat tak ? mweheheh :D

Ezad Skytech berkata...

pasal blog semua paling atas kan..hee~

Asyila Zainuddin berkata...

bosan tido la.. kekeke..

Saiazuan berkata...

blogging je klu bosan..hehe

Henry Zackery berkata...

msj gf bile bosan je ke ?? hehehe

LASER KEYBOARD YANG SANGAT CANGGIH

 
Related Posts with Thumbnails