Khamis, 4 Ogos 2011

Sayang Blogspot Ketat-Ketat

Perghh tajuk kemain lagi. Macam ayat orang tengah bercinta pula. " Sayang cinta Abg ketat-ketat tau " . Ha ha ha cuba ganti ketat-ketat tu dengan ketiak-ketiak. Mesti pelik bunyi dia kan ? Ok entri petang ni santai sikit kerana aku malas nak jadi serius. Lagipun petang macam ni kena la rilek sikit dan bacaan kena la ringan supaya pembaca tak kusut kepala bila baca.

Kalau buat bacaan berat, silap hari bulan dengan pembaca dan penulis turut sama-sama jadi penin. Pembaca penin takpe lagi. kalau penulis penin ? Memang tak ber-update blog la jawabnya. Merujuk kepada entri BLOGSPOT TAK MESRA SEO yang sebelum ni, ramai yang anggap macam aku nak bertukar ke Wordpress. Tak !! dan Tak mungkin aku akan tukar Firdaus Life ni menjadi platform Wordpress.

Aku pun sama macam korang juga, Sayang BLOGSPOT Ketat-Ketat. Tak mahu lepas blogspot sampai ketat-ketat aku sayang tau. ha ha tak percaya lagi ? Nanti aku buat surat cinta untuk Blogspot pula ye. Mana la tahu blogspot terima cinta aku ke :P Syok woo bercinta dengan Blogspot. Sangat mesra pengguna dan komuniti yang dimiliki juga ramai serta besar.

Lupakan pasal Blogspot, dalam otak aku hanya fikir makanan je. Hari ni aku berbuka dengan makan nasi lauk daging goreng dan juga sup ayam. Pergghh sup ayam memang terbaik untuk kesihatan dan memberi tenaga. Korang buka makan ape ? Share la sikit :)
Comments
15 Comments

15 ulasan:

SoLy SoLicious berkata...

fuyooo...ciap nak buat surat cinta bagai...

P/s selamat berbuka :) harini, kite berbuka nan daging goreng jugak.. ^_________^

cucu umie berkata...

hahaa..makan jgn tak makan bro..alamak ayie baru perasan.. tadi lupe nak kirim sup ayam dekt umi..arghhhhhh ..apcal lh hang pi ckap ea..

diana berkata...

apa pasal menu kita sama hari ni??
kamu nak datang umah akak ke??
tapi akak tak de jemput kan???

Luqeem™ berkata...

hehe..ketat sungguh smpi ada surat cnta..

xtau lg mkn apa, x jenguk dapur pn lg..tp bau macam ada masak lemak2 sikit..hee

sergeant keroro berkata...

aku makan ayam goreng masak pedas XD

peNulis SeNjA berkata...

aku makan sup manusia bang

Shaherah berkata...

shera pun sayang blogspot ketat2.. hehehe.. shera buka murtabak ni hari.. ^_^

GaRy™ berkata...

daging goreng??? sup ayam??? *pengsan

Anif Abdullah| AA berkata...

sayang sendat-sendat pon ok gak.hehek..aku makan ikan talapia masak cili api n air tebu :)

sleeping_maniac90 berkata...

hri nih ak mkn smbal pedal + kerabu mangga... nyum3..

Bigdaddyz berkata...

murtabak ayam dan daging dan airtebu dan air jambu dan roti jhon dan air ribena....itu jer...:)

aimie amalina berkata...

dari wordpresss lencong ke sup ayam..hehehe..
okeh...betol2 pose nih..heheh =p

nazirah berkata...

cahaya pun sayang blogspot ketat-ketat !! yeahhh


wah sdp tu dgg goreng dan sup ayam
cahaya buka lauk ayam masak lemak

tapi ada tambahan menu cempedak goreng pergghhh mantap meh usha entry cahaya huhu ;)

Wanie berkata...

walaupun blogspot selalu buat hal still syg blogspot..:) tapi tak ketat mane la..hihi

makan murtabak ngan kebab ayam..yum3~

[sutera kasih] berkata...

sy pun syg blogspot ketat ketat hehe

 
Related Posts with Thumbnails