Rabu, 10 Ogos 2011

Oh Ayam Golek Yang Gebu

Jom lawat dan follow senarai blog kumpulan 10 di SINI .

Tidur pukul 10 lepas tu terjaga pukul 12 tengah hari. Rasa sejuk semacam je cuaca hari ni. Bila pandang kat tingkap, langit dah gelap semacam je. Pergghh terus aku terbang kat atas katil dengan kelajuan 200 Km/ jam. Hari nak hujan tuu, angin pun bertiup kencang, cuaca sangat sejuk. Rugi la tak tidur kan ?

Kemudian terjaga lagi, tengok dah pukul 3 petang. Cepat-cepat bangun bersihkan badan dan solat zohor. Lepas zohor, mak kata nak makan ayam golek berbuka nanti. Alamakk ayam golek kena pergi ke bazaar ramadhan. Tapi... tapi... aku malas nak pergi bazaar ramadhan. Aku sangat malas nak pergi bazaar ramadhan !!!

Memandangkan ada seorang kawan aku yang tiap hari pergi bazaar ramadhan, maka aku kirim kat dia. Ha ha ha jahat gila kan ? Hurrmm kalau suruh pergi kedai beli benda lain, aku akan pergi. Tapi kalau suruh pergi bazaar ramadhan, memang sumpah aku 100% sangat malas. Azam aku, sepanjang puasa taknak pergi bazaar ramadhan. Ha ha ha dah sewel aku ni.. Wish me Luck k.

p/s : harap2 ada la ayam golek kawan aku beli tu :D
Comments
17 Comments

17 ulasan:

sergeant keroro berkata...

ko dah ikut sewel macam aku, keh3

Cik Sara berkata...

Arghhh..ayam golek....bila buleh makan nih?? hehehe...

Amboi, malasnya dia..

alif haris berkata...

perghh gebu dan ranum ! haha

Tea Dno berkata...

wahh sedapnya.. dah nak buka ke sekarangg? huhu..

irwan miswan berkata...

ko dah takde gambor lain ke nak letak???grrrrrr......geram siot tengok itu ayam golek....grrrrr

SoLy SoLicious berkata...

malas pgi pasar, semelih ayam , dan golek2 sendiri...kompem lagi gebu dan sedap..hahahha

e k i n berkata...

Hoho, pendapat saya, sangat rugi tak pergi bazaar ramadhan!! Sebulan lam setahun je. rugi2. hehehe

Masa kecik-kecik

diana berkata...

jaga2//
kalau liat sah ayam semalam..
heheheh..

sakurasue berkata...

haha nape x suke p bazar ramadhan?

kiz berkata...

oooOOOoooOOOOooOOoo dah sewel ke? baru tahu laa..hahahaha

GaRy™ berkata...

dugaan sungguh aq baca entri engko ni~.. T^T

misz myza berkata...

ayam golek dah selamat smpi rumah.. tinggal nak mkn je... ehehhehehehehe

Freaky berkata...

sakura : memang x suka

kiz : haha x sewel sket :D

gary : tenang gary.. dugaan bulan pose

misz : dah sampai ? awalnya

aimie amalina berkata...

hahaha
azam yg bagus dan boleh jadi x bagus gak..kiki

shafiqabdshukor berkata...

bagus2..
mst x nak beli bnyk2 kan..
slurpp.. ayam golek...

Ezad Skytech berkata...

haha..aq pon terasa nak makan ayam golek hari ni..tapi malas nak pergi beli..hah~

iMah berkata...

terliur nengok gamba niyh..
nak jugak r ayam golek..

 
Related Posts with Thumbnails