Selasa, 30 Ogos 2011

Obesiti di Aidilfitri

Haa target raya tahun ni nak makan sangat kan ? haaa ambik kau Firdaus !! makan la sampai muntah. ha ha ha dari pagi sampai ke malam asyik duk makan je. Dalam 2 atau 3 hari lagi memang naik mendadak la badan aku jawabnya. Aduyaiii


Pagi : Nasi dagang mak dan juga satay makcik

tengah hari : biskut dan kuih raya + air sirap + air oren

petang : lemang rumah nenek + rendang + kek coklat ( Demn !!! )

malam : Minum teh panas + nasi dagang mak ...

Macam mana ? Korang rasa ada harapan tak aku nak jadi obesiti kalau macam ni la makan di hari raya ? hurmm jangankan obesiti, meletop perut pon boleh jadi tau. Huwaaa aku kena kawal makan.

p/s : Esok ada kenduri akikah pulak.. makan dan makan.. Aduyai !!!

Comments
12 Comments

12 ulasan:

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

kalau raya pertama je takpe kot . kalau sampai 30 hari , wahhh !

sergeant keroro berkata...

haha, aku baru bantai sate jek sepanjang hari. lol

Zul Fattah berkata...

sdap r demo.. kawe xleh nk make bnyok..
sakit tekok..huwaaa,,

Ezad Skytech berkata...

aq da naik muak tengok rendang..lemang tu semua..haha~

Cik Siti Aziz berkata...

nah..nnti kne diet balek

SoLy SoLicious berkata...

hamboi makan haa.....

cik najihah berkata...

peh..makan sakan

cik najihah berkata...

peh..makan sakan

Syazwan Che Deraman berkata...

aku nak gemok!

Saiazuan berkata...

blogger tegar btl..smpat lg post tu..haha

[sutera kasih] berkata...

biar gemok janji comel ^^

Blogger Newbie berkata...

waaaahh. sakan ye makan. aku jg dok KL ni terpaksa ke kfc. sungguh sedih raya tahun ni. kedai tutup. tak ramai org. sbb kat putrajaya je adoi :'(

 
Related Posts with Thumbnails