Khamis, 25 Ogos 2011

Naruto Episod Baru Sudah Keluar

Punya la lama aku tunggu untuk keluar episod baru. Dah banyak hari aku cek tapi tak ada jugak. Last sekali bila cek petang tadi.. Aahaaa ada episod baru nampaknya yang bertajuk The Prerequisite To Be Hokage...!! Alaa komik pun suka baca ke ? Macam kanak-kanak je kan baca komik ni ?

Ermm mungkin ada yang berkata begitu terutama sekali yang lebih dewasa kerana pada pandangan mereka komik ni hanya la mengandungi lukisan kartun yang memaparkan aksi lawan dan fantasi yang tidak logik di akal. Heeiii komik zaman sekarang bukan sekadar komik hiburan dan fantasi ye.

Sekarang ni ramai pelukis komik dah masukkan nilai-nilai murni cerita mereka. Tak percaya ke ? Ok kalau tak percaya mari tengok gambar kat bawah ni :

See ? Mesej yang disampaikan dalam episod ni adalah jangan lupakan kawan.

Ok tak cukup meyakinkan lagi ? Apa kata baca apa yang dikatakan dalam watak dibawah. Baca dan hayati. Terdapat mesej yang cuba disampaikan :

Bacaan dari kanan ke kiri

p/s : Komik sangat menyeronokkan :)



Comments
6 Comments

6 ulasan:

Zul Fattah berkata...

haha..dah baca dah.. aku dari minggu lepas lagi tunggu manga update.. haha..

sergeant keroro berkata...

kat mangareader eh? mangastream tak keluar lagi, hampeh tol

SuzaDin berkata...

yeaaaaa !!!

Clara berkata...

Yup3..

Komik mmg meneyronokkan tp lagi gma tgk crte dia dr bce komik.. Tapi klu crte tak kuar lg, mmg bace komik lah jawabnya..

*Harap2 ada Skip Beat seasons 2*

Saiazuan berkata...

dah bosan r naruto ni..tp still bca sbb nk tgk ending dia huhu pg td aku dah bca..

op gk trbaik

Luqeem™ berkata...

aku tak baca manga..huhu...

 
Related Posts with Thumbnails